Житомирська митниця ДФС: які повідомлення найчастіше надходили на сервіс «Пульс»
06.03 16:51
Протягом січня-лютого поточного року надійшло 4 звернення на антикорупційний сервіс «Пульс», які стосувались діяльності Житомирської митниці ДФС.
Основними показниками роботи Житомирської митниці ДФС є найкоротший термін розгляду звернень від фізичних та юридичних осіб, що не перевищував один день, а також вирішення всіх питань звернення.
При підготовці відповідей заявникам працівниками Житомирської митниці ДФС не застосовувався формальний підхід, оперативно вирішувались порушені питання, відповідь надавалась у повному обсязі та по суті питання.
У поточному періоді надіслані звернення стосувались затримки митного оформлення - 3, виникнення черги на митних постах та пунктах пропуску – 1 звернення.
Два звернення, що надійшли від однієї особи щодо затримки митного оформлення стосувались процесуальних дій відносно підприємства іншою митницею ДФС.
Трете звернення розглянуто щодо затримки митного оформлення транспортного засобу, так, громадянином не надано документів, що підтверджують право користування вказаним транспортним засобом, зокрема доручення від юридичної фірми – власника. У зв’язку з відсутністю документів, що підтверджують право користування, вказаному громадянину було надана картка відмови та роз’яснено, що пропуск на митну територію вказаного транспортного засобу можливий за умови подання документів підтверджуючих право особистого користування (право користування та розпорядження) на транспортний засіб.
За результатами опрацювання анонімного звернення щодо виникнення черг, відповідно запису камер відеоспостереження встановлено, що у зазначений період черг транспортних засобів та осіб у пункті пропуску «Виступовичі» в обох напрямах не спостерігались.
RuporZT
|