Органами ДФС у Житомирській області надано 97892 адміністративних послуг в І півріччі 2018 року
16.07 10:41
Реалізовуючи державну політику у сфері адміністрування податків, органи ДФС, з поміж виконання інших завдань, забезпечують та організовують надання адміністративних послуг відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги” (далі - Закон) та в межах своїх повноважень. Як і будь-який орган виконавчої влади, ДФС є суб’єктом надання адміністративної послуги, як результату здійснення його діяльності, спрямованої на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичних або юридичних осіб у випадку звернення таких осіб із заявами, відповідно до підстав та порядку, визначеному Законом.
Надання адміністративних послуг органами ДФС у Житомирській області здійснюється в 13-ти центрах обслуговування платників (далі - ЦОП), які функціонують при Житомирській, Бердичівській, Коростенській, Малинській, Новоград-Волинській, Овруцькій ОДПІ, а також у відділеннях, де не створено ЦОП.
Організацію роботи з обслуговування платників в ЦОП забезпечує 81 працівник органів ДФС у Житомирській області, в тому числі працівники, залучені додатково згідно графіків чергування для забезпечення роботи ЦОП в звітні періоди, у вихідні (святкові) дні.
Станом на 01.07.2018 року працівниками органів ДФС в центрах обслуговування платників надано 75946 адміністративних послуг, всього по ГУ ДФС – 97892.
RuporZT
|