З початку 2019 року від мешканців Житомирщини надійшло 7 звернень на сервіс «Пульс»
15.04 09:11
Протягом І кварталу цього року на сервісу „Пульс” надійшло 7 звернень від платників податків Житомирської області. Всі звернення стосувались податкового напрямку. За відповідний період минулого року таких звернень було 16.
Питання, порушені заявниками, вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДФС України.
Головне управління фіскальної служби у Житомирській області нагадує, що Сервіс “Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі - Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі - Інформація).
Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.
RuporZT
|