DataLife Engine > Актуально > 23 звернення надійшло на Антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» та Урядову «гарячу лінію»

23 звернення надійшло на Антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» та Урядову «гарячу лінію»


20.05. Разместил: yuriy
За січень-квітень 2018 року по податковому напрямку на сервіс «Пульс» надійшло 23 звернення, із них:
- 1 звернення стосовно реєстрації платником ПДВ;
- 12 звернень щодо подання Заяви про приєднання до Договору про визнання електронних документів;
- 1 звернення щодо подання заяви для переходу на спрощену систему оподаткування;
- 5 звернення щодо функціонування системи електронного адміністрування ПДВ;
- 1 звернення щодо бюджетних рахунків;
- 1 звернення щодо камеральної перевірки;
- 1 звернення щодо податкової звітності;
- 1 звернення щодо своєчасності надання адміністративної послуги.

З порушених питань платникам податків надано роз’яснення.

Сервіс “Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі - Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі - Інформація).

Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.

Щодо звернень на Урядову «гарячу лінію»
За січень-квітень 2018 року через Урядову «гарячу лінію» на розгляд до ГУ ДФС в області надійшло 13 звернень, одне із яких анонімне.

Вказані звернення стосувались: сплати єдиного соціального внеску, контрольно-перевірочної роботи, повідомлення ухилення від сплати податків, податку з доходів фізичних осіб, погашення боргу.

Надано ґрунтовні відповіді на вказані звернення у встановлені терміни та згідно вимог чинного законодавства.

Вернуться назад