DataLife Engine > Актуально > До Житомирської митниці ДФС протягом року надійшло 11 письмових звернень громадян

До Житомирської митниці ДФС протягом року надійшло 11 письмових звернень громадян


21.12. Разместил: yuriy
Протягом січня-грудня 2018 року до Житомирської митниці ДФС надійшло 11 письмових звернень громадян, що на 9 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року, з них 10 заяв (клопотань) та 1 скарга, пропозиції (зауваження) не надходили. З них 7 від громадян безпосередньо, через ДФС України – 3, правоохоронні органи – 1.

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, нарахування митних платежів, зняття обмеження на відчуження автомобіля, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду звернень, відповіді заявникам надано у встановлений законодавством термін.

У січні-грудні 2018 року до Житомирської митниці ДФС надійшла 1 скарга (за аналогічний період 2017 року – 7 скарг). За результатами опрацювання скарга не підлягала розгляду відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Скарга стосувалась дій посадових осіб митниці щодо направленої постанови у справі про порушення митних правил, винесеної відносно громадянина.

Серед загальної кількості, за ознакою надходження надійшло 2 звернення - 1 повторне та 1 дублетне. Слід зазначити, що наявність повторного звернення не свідчить про невирішеність питання, заявник включив у своє наступне звернення нові питання на додаток до тих, на які одержав відповідь. Дублетне звернення заявником надіслане поштою, а потім продубльовано його на ДФС України.

Організовано проведення шести особистих прийомів громадян керівництвом Житомирської митниці ДФС, на яких прийнято 6 осіб (у січні-грудні 2017 року – 1 особистий прийом). Під час проведення особистих прийомів громадяни не подавали заяви (клопотання), скарги, пропозиції (зауваження).

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо тимчасового ввезення транспортного засобів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Вернуться назад