DataLife Engine > Актуально > ДФС: З початку року надійшло 121 письмове звернення громадян

ДФС: З початку року надійшло 121 письмове звернення громадян


18.04. Разместил: yuriy
Утвердження і забезпечення прав та свобод людини є головним обов’язком держави. Це передбачено статтею 3 Конституції України, тому права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Звернення громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів. Вказане право закріплено основним законом держави. У статті 40 Конституції України зазначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Загальні засади реалізації права громадян на звернення визначено Законом України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96 (далі – Закон).

У січні-березні 2019 року до ГУ ДФС у Житомирській області та Житомирської митниці ДФС надійшло 121 письмове звернення громадян, що на 27 звернень більше, ніж за відповідний період 2018 року (94), з них: 116 заяв, 5 скарг, пропозиції (зауваження) не надходили.

Найчастіше у зверненнях громадяни порушували наступні питання:

- контрольно-перевірочна робота;

- інформування про ухилення від сплати податків;

- праця і заробітна плата (звернення колишніх працівників).

На звернення громадян надано відповіді без порушень контрольних термінів та згідно чинного законодавства.

За вказаний період масові, повторні, неодноразові звернення до органів ДФС області не надходили; колективних звернень надійшло 3, дублетних – 4.

Вернуться назад