DataLife Engine > Актуально > Фахівці фіскальної служби у Житомирській області надали понад 92 тисячі адміністративних послуг

Фахівці фіскальної служби у Житомирській області надали понад 92 тисячі адміністративних послуг


09.08. Разместил: yuriy
Протягом семи місяців 2019 року платникам податків надано 92057 адміністративних послуг. Зокрема, через Центри обслуговування платників (далі - ЦОП ) громадяни та представники бізнесу отримали 87217 адмінпослуг.

Як і будь-який орган виконавчої влади, ДФС є суб’єктом надання адміністративної послуги, як результату здійснення його діяльності, спрямованої на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичних або юридичних осіб у випадку звернення таких осіб із заявами, відповідно до підстав та порядку, визначеному Законом.

Надання адміністративних послуг Головним управлінням ДФС у Житомирській області здійснюється, зокрема, у 14-ти центрах обслуговування платників.

Роботу з обслуговування платників в ЦОП забезпечують 123 працівники.

Як свідчить аналітика, щороку кількість звернень від платників податків з метою отримання адмінпослуг зростає. Тому їх якість та своєчасність надання перебуває під особливим контролем.

Найчастіше відвідувачі звертаються за наданням наступних адміністративних послуг: видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків - 34481, видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків - 26289, реєстрація книг обліку розрахункових операцій - 5724, реєстрація платника єдиного податку - 4911.

ДФС системно працює над тим, щоб дати можливість кожному платнику отримати необхідну інформацію - це їх право, яке гарантується Законом України “Про адміністративні послуги”.

Вернуться назад