DataLife Engine > Актуально > Житомирянці лише після скандалу повернули кошти за туристичний тур до Шарм-ель-Шейху, що не відбувся через карантин

Житомирянці лише після скандалу повернули кошти за туристичний тур до Шарм-ель-Шейху, що не відбувся через карантин


03.07. Разместил: yuriy
До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулась мешканка області , яка замовила ще у січні 2020 року в одній туристичній фірмі міста Житомира тур до Шарм-ель-Шейху, який мав відбутися у травні поточного року.

В зв’язку з складною епідситуацією із захворюваності на COVID-19 та запровадженими карантинними обмеженнями, через відсутність міжнародного авіасполучення зазначений тур не відбувся. У туристичній фірмі споживачу запропонували перенести дату відпочинку, але жінка виявила бажання повернути витрачені кошти. Телефоном керівниця фірми пояснила, що гроші за подорож перераховані туристичному оператору «який зазначений в договорі», – тому, кошти не можуть бути повернуті, бо ними розпоряджається оператор – «кошти, є транзитними та надійшли до Києва». Однак, при зверненні споживачем в письмовій формі до туроператора надана відповідь: «кошти за передбачені Договором туристичні послуги на рахунок не надходили, безпосереднім надавачем туристичних послуг є інший Туристичний оператор».

У зв’язку з тим, що туристичною фірмою було надано недостовірну інформацію споживачу, спеціалістами Головного управління у ході розгляду звернення було здійснено позаплановий захід державного нагляду (контролю) . Під час перевірки суб’єкту господарювання було надано роз’яснення щодо вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів. За результатами проведеної перевірки споживачу було повернуто кошти в сумі 21200 грн.

Вернуться назад