Діяльність влади на Житомирщині: Аналіз моніторингу громадської думки

11.04 12:21    
Аналіз
моніторингу громадської думки
щодо діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування у І кварталі 2011 року


Відповідно до річного плану роботи в Управлінні проводиться певна робота з питань моніторингу громадської думки щодо діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Працівниками Управління протягом І кварталу 2011 року проведено моніторинги, що відстежували громадську думку в різних за якісним і кількісним складом аудиторіях. Респондентами були державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування різних категорій посад (за родом діяльності), сільські та міські жителі (за місцем проживання), молодь та особи літнього віку (за віком).

За допомогою моніторингу вивчалася громадська думка в різних за якісним і кількісним складом аудиторіях під час відряджень працівників Управління до місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, в процесі проведення семінарів, „круглих столів” та інших комунікативних заходів.

Проведено моніторинг громадської думки щодо роботи органів влади, який зроблено на підставі 6 анкетувань. Було анкетовано 428 респондентів в Житомирському, Коростишівському і Радомишльському районах. Із них: 72%– жінки, 28% – чоловіки.

Відповідаючи на запитання „Які державні органи Ви відвідували за останній рік?” 22% респондентів зазначили, що відвідували органи соціального захисту населення, податкові інспекції - 17%, органи освіти - 14%, відділи роботи із зверненнями громадян райдержадміністрацій - 11%, органи охорони здоров’я – 10%, районні управління Пенсійного фонду - 8%, управління і відділи Держкомзему в районах та містах області - 7%, Центри зайнятості в районах та містах області– 6%, органи внутрішніх справ - 5%.

На запитання „З яких джерел переважно Ви отримуєте інформацію про роботу органів виконавчої влади?” майже 48% опитаних зазначили, що з інформаційних програм Національного і обласного телебачення, 23% - із друкованих засобів масової інформації («Урядовий кур’єр», «Голос України», «Пенсійний кур’єр», «Житомирщина», «Факти», «Інтерес», «Ехо», «Меркурій», «Пульс», районні і міськрайонні газети); 10% - з Інтернету; 8% - від адміністрацій підприємств, де працюють, 6% - від рідних, друзів та знайомих, 5% - по радіо.

Аналіз отриманих відповідей на запитання „Як часто у повсякденному житті Ви зустрічаєте інформацію про роботу органів влади?” свідчить, що більшість опитаних респондентів отримують інформацію регулярно - 52%, 38% - часто, 7% - іноді, 3% - важко сказати.

Під час відповіді на запитання анкети „Про роботу яких посадових осіб державних органів Ви хотіли б отримувати детальну інформацію?” 35% респондентів зазначили, що про роботу голови облдержадміністрації та голів райдержадміністрацій, 26% - про роботу голови обласної ради і голів районних рад, 12% - про діяльність працівників органів охорони здоров’я, 13% - про діяльність працівників органів соціального захисту населення, 8% - про діяльність працівників управлінь і відділів Держкомзему в районах та містах області, 4% - про діяльність працівників Прокуратури області і працівників УМВС України в Житомирській області і 2% - про діяльність працівників управління СБУ в Житомирській області.

На запитання анкети „Якою мірою ви задоволені роботою державних органів в цілому?” 48% зазначили, що цілком задоволені, 36% - важко сказати, 16% - рідко задоволені.

На запитання „Чи стикались Ви з „хабарництвом” в державних органах?” 73% респондентів зазначили, що ні, 20% - декілька разів, 7% - важко сказати.

На думку респондентів значне покращення діяльність органів влади відбудеться за умов: дотримання законодавства; конструктивної боротьби з корупцією на всіх рівнях; грамотного підбору кадрів, дієвого кадрового резерву, залучення молоді на державну службу та реальної перспективи професійного росту спеціалістів; фінансування органів влади в повному обсязі; збільшення заробітної плати працівникам органів влади та їх соціального захисту; особистої відповідальності керівників; регулярного проведення керівниками виїзних прийомів громадян в районах області.

Під час відповіді на запитання „Як ставляться держслужбовці до клієнтів – відвідувачів?” 65% вважають, що коректно, ввічливо, доброзичливо, 20% - важко сказати, 15% - холодно.

Вважаємо, що моніторинг громадської думки допоможе спрямувати роботу і діяльність зазначених органів відповідно до зауважень і пропозицій громадян.


УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
в ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 16:52
На Львівщині ДБР затримало посадовця, який організував ...
Сьогодні 12:03
На Харківщині затримано інженерів-конструкторів, які хо ...
Сьогодні 11:02
На Запоріжжі викрили злочинне угруповання працівників з ...
Сьогодні 10:59
Стягнуто майже мільярд гривень активів експрезидента АТ ...
Сьогодні 10:59
Ювенальні прокурори поділилися досвідом впровадження мо ...
Сьогодні 10:58
Данія стала першою країною, яка за свій кошт закупить у ...
Сьогодні 10:56
Японія, ЄС та UNDP передали Україні обладнання для упра ...
Сьогодні 10:54
Міжнародна робоча група щодо екологічних наслідків війн ...
Сьогодні 10:52
Галущенко про нарощування потужностей ВДЕ: це не тільки ...
Сьогодні 10:50
Свириденко: Німецький бізнес зацікавлений збільшувати і ...
16 квітня 15:58
Трагедія у Житомирі: Під час вивантаження відходів у ку ...
15 квітня 17:28
Прокуратура Житомирщини: арештований товар на майже 800 ...
15 квітня 14:32
ДБР затримало керівника заповідника з Житомирщини
15 квітня 13:32
«Відзначив» свій 17-й день народження жорстоким вбивств ...
15 квітня 10:03
У Житомирі працівниця ліцею привласнила техніки на майж ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення