До органів ДФС у Житомирській області з початку року надійшло на розгляд 412 письмових звернення громадян
06.12 18:16
Утвердження і забезпечення прав та свобод людини є головним обов’язком держави. Це передбачено статтею 3 Конституції України, тому права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Звернення громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів. Вказане право закріплено основним законом держави. У статті 40 Конституції України зазначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Загальні засади реалізації права громадян на звернення визначено Законом України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96 (далі – Закон).
Так, у січні-листопаді 2016 року до органів ДФС у Житомирській області надійшло на розгляд 412 письмових звернення громадян (на 34 звернення менше, ніж в аналогічному періоді минулого року). Із них 208 звернень надійшло до Головного управління ДФС у Житомирській області.
На звернення громадян було надано відповіді згідно вимог чинного законодавства, крім тих, що знаходяться на розгляді, так як термін надання відповіді не настав.
Найчастіше у зверненнях громадяни порушували питання інформування про ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочної роботи, праці і зарплати, роз’яснень з різних питань податкового законодавства.
RuporZT
|