Держархбудінспекція бере активну участь у створенні електронного кабінету

19.11 20:26    
На робочій зустрічі в Міністерстві розвитку громад та територій України за участі фахівців Мінрегіону, Держархбудінспекції, проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS», Офісу ефективного регулювання BRDO обговорено питання поступового впровадження електронного кабінету. Так, на першому етапі, вже у грудні 2019 року, планується запровадити комплекс адміністративних послуг щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Це стосуватиметься подачі:

повідомлень про початок виконання підготовчих робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт;
повідомлень про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта;
повідомлень про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);
декларацій про готовність до експлуатації об'єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта;
декларацій про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (СС1);
декларацій про готовність до експлуатації самочинно збудованого об'єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду.
Таким чином буде запроваджено подання документів в електронній формі для отримання адміністративних послуг декларативного характеру у будь-який зручний час 24 години на добу, 7 днів на тиждень через мережу Інтернет. Електронна форма документів з автоматичними підказками та перевіркою значно мінімізує ризик допущення помилок при її заповненні.

До кінця 2020 року стане можливим отримання дозволу на виконання будівельних робіт щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2, СС3 та прийняття їх в експлуатацію за допомогою Електронного кабінету.

Із запровадженням Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва документи будуть створюватися з використанням Реєстру будівельної діяльності та міститися у відкритому доступі. Це стосується, зокрема

містобудівних умов та обмежень;
ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками;
погодження обґрунтованих відхилень від будівельних норм та повідомлення про відмову в їх погодженні;
дозволу на виконання будівельних робіт, змін до нього, повідомлення про відмову в його наданні та анулювання дозволу, внесення відомостей про припинення права на виконання підготовчих та будівельних робіт;
сертифікату про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, повідомлення про відмову в його наданні.
Нововведення стосуватиметься всіх учасників містобудівного процесу: замовників та підрядників будівництва, сертифікованих осіб, організацій, що надають технічні умови, експертних організацій, уповноважених органів містобудування та архітектури, органів держархбудконтролю.
Нагадаємо, що 01 грудня 2019 року набере чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 17.10.2019 № 199-ІХ.
Цим Законом передбачено поступове створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, що складатиметься з Реєстру будівельної діяльності, електронного кабінету користувача електронної системи та порталу електронної системи.
Загалом реалізація положень Закону дасть змогу викорінити корупційні зловживання у сфері містобудівної діяльності, адже взаємовідносини суб’єктів містобудування та посадових осіб перейдуть з паперового вигляду в електронний та будуть здійснюватися у відкритому форматі.
«До переведення всіх адміністративних послуг в електронний формат Держархбудінспекція забезпечуватиме відкриті та прозорі процедури надання документів, що дають право на виконання будівельних робіт, належну організацію прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів та дієвий контроль під час будівництва об’єктів» - наголосив в.о. Голови Олександр Строкач.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
08 грудня 18:22
07 грудня: Ситуація в контрольних пунктах в’їзду-виїзду ...
Сьогодні 17:21
У прикордонних загонах розгортають оперативно-розшукові ...
Сьогодні 16:59
Днепропетровская область: пожарные ликвидировали возгор ...
Сьогодні 16:58
В Винницкой области ликвидирован пожар в частном жилом ...
Сьогодні 14:20
Харьковские водолазы достали тело погибшего из ледяной ...
Сьогодні 10:31
Понад 9600 заяв від ветеранів та ВПО надійшло на отрима ...
Сьогодні 10:28
Медична реформа триває і вона незворотна
Сьогодні 10:25
МОН готуватиме Національну дорожню карту дослідницьких ...
Сьогодні 10:22
Офіс латвійської Агенції інвестицій та розвитку поновит ...
Сьогодні 10:19
Україна позбудеться бренда «корумпована держава», - Дми ...
Вчора 17:29
На Житомирщині СБУ попередила витік конфіденційної інфо ...
05 грудня 17:40
У Житомирі засуджено до умовного покарання місцевого жи ...
05 грудня 15:15
Нелегальний морський експорт деревини до Східної Азії н ...
05 грудня 11:47
У Житомирі чоловік на Nissan втік з АЗС не розрахувавши ...
05 грудня 10:55
В Житомирській області на лісопереробних підприємствах ...
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення