Реформи МОН направлені на євроінтеграцію України, – Сергій Шкарлет
21.10 23:08
Євроінтеграційні прагнення України у сфері освіти і науки відображені в реформах Міністерства освіти і науки України. Вони покликані покроково утвердити кращі стандарти європейської освітньої і наукової традиції в українському суспільстві. На цьому наголосив т.в.о. Міністра Сергій Шкарлет під час установчого засідання Комісії з питань координації виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, яке відбулося сьогодні, 21 жовтня 2020 року.
Сергій Шкарлет виокремив чотири євроінтеграційні пріоритети у сфері освіти і науки, над якими сьогодні працює Міністерство:
інтеграція України до Європейського дослідницького та інноваційного простору; активізація участі українських дослідників у наукових, науково-технічних та інноваційних програмах та ініціативах ЄС; розбудова системи забезпечення якості освіти і навчання відповідно до європейських стандартів та рекомендацій; розширення можливостей академічної мобільності для учнів, студентів, викладачів і дослідників ЄС. “МОН працює над оновленням та затвердженням Дорожньої карти інтеграції України до Європейського дослідницького простору та відновленням Рамкової угоди з ЄС про наукове та технічне співробітництво. Окрім того, працюємо над адаптацією принципу Відкритої науки, що сприятиме інтеграції української дослідницької інфраструктури до європейських дослідницьких та e-інфраструктур та їх консорціумів, а також долучення до розбудови Європейської Хмари Відкритої Науки”, – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки України.
Сергій Шкарлет повідомив, що реалізація євроінтеграційних пріоритетів МОН також передбачає:
запровадження механізмів та інструментів політики Відкритих інновацій, що сприятиме наближенню до політики ЄС у сфері розвитку інновацій та трансферу технологій; приєднання України до Рамкової програми досліджень та інновацій “Горизонт Європа”; розширення участі України у програмі “EUREKA”; участь в ініціативі ЄС “Європейський зелений курс”; участь в реалізації Плану дій ЄС “ERAvsCORONA”; обмін досвідом і запровадження кращих європейських практик цифровізації освіти; продовження реалізації реформи “Нова українська школа”; реалізація програми у сфері професійної освіти “EU4Skills: Кращі навички для сучасної України”; імплементація зобов’язань Болонського процесу; активізація співпраці у рамках поточних та майбутніх програм Еразмус+; удосконалення умов підтримки міжнародної академічної мобільності з метою інтеграції українських дослідників до європейського науково-освітнього простору.
RuporZT
|