DataLife Engine > Цікавинка > Щоденно контакт-центром ДФС надаються відповіді на 2,5 тис. запитань платників податків

Щоденно контакт-центром ДФС надаються відповіді на 2,5 тис. запитань платників податків


16.09. Разместил: yuriy
Протягом січня-серпня 2018 року Контакт-центром ДФС надано 618,6 тис. відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості відповідей 600,9 тис. надано у телефонному режимі, 15,9 тис. – електронною поштою і факсом, 1,8 тис. – із використанням автовідповідача.

Найчастіше платники зверталися з питань податку на додану вартість, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку для фізичних осіб – підприємців та податку на прибуток підприємств.

Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства всі відповіді надаються з використанням Бази знань - автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Так, станом на 1 вересня цього року База знань налічує 5,2 тис. актуальних уніфікованих запитань-відповідей.

База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня-серпня 2018 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 1078 запитань-відповідей та внесено 1252 їх нових редакції.

За вказаний період платникам надано 153 консультації у письмовій формі з використанням Бази знань.

Для зручності суб’єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Тому відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. Цією послугою з початку 2018 року скористалося майже 1,9 млн клієнтів.

У ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», «Ставки податків і зборів», «Інформація з питань митної справи». Вони дозволяють користувачам ресурсу оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), ставок загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.

Також для користувачів ЗІР є можливість завантаження у форматі PDF відповідей на запитання з розділу «Запитання-відповіді з Бази знань» та їх друк.

Користувачі мережі Інтернет можуть використовувати ЗІР у якості комутатора зв’язку з оператором Контакт-центру, а саме: на сторінці в розділі ЗІР «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону: «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС.

За вказаний період в пошуковій системі ЗІР запроваджено динамічний список, який дозволить користувачам ЗІР деталізувати пошук по обраному податку (збору, платежу, внеску) чи тематиці за типами платників: «Всі типи платників», «Юридичні особи», «Фізичні особи», «Самозайняті особи».

Вернуться назад