Кандидатка у міські голови Житомира Людмила Зубко обіцяє зробити повністю прозорими видатки з міського бюджету. Це важливо в тому числі для того, щоб підтримувати місцевий бізнес. Про це вона заявила під час зустрічі з колективом «Житомирського картонного комбінату», яка відбулася 15 жовтня.
Розуміючи, на що влада витрачає кошти, підприємства можуть розраховувати потужності свого виробництва, планувати участь у тендерах і наповнювати місцевий бюджет, зазначила Зубко під час зустрічі.
«Влада сьогодні звітує про те, що зросли наші бюджети. Але якщо ви зайдете на сайт і подивитеся, куди пішли ці кошти, то ніхто нічого не зрозуміє. Таку інформацію приховують. Я це зміню! Один із перших кроків – зробити прозорими витрати міського бюджету», - сказала кандидатка в мери Житомира, яку висунуто на вибори від партії «ЄС».
Власні доходи бюджету Житомира за 2019-ий рік становлять 1,8 млрд грн. За останні п'ять років вони зросли майже у шість разів – з 310 млн грн у 2014-му. При цьому найбільшими платниками податків є малий та середній бізнес. Як наголосила Зубко, капітальні видатки складають лише 330 млн грн. Це всі кошти, які витрачаються на комфортне життя у місті (утримання лікарень, шкіл, дитсадків, доріг тощо). В той час як, наприклад, на утримання апарату міської ради – 159 млн грн.
«Ви знаєте, я ніколи не займалася політикою. Але я просто втомилася від того, що відбувається. Я втомилася розчаровуватися. І власне тому ми зібрали команду, яка не має діючих депутатів, не має чиновників, а це лікарі, вчителі, капелани, підприємці, які намагаються змінити наше місто через наповнення бюджету. Маючи таку потужну команду, ми ідемо до влади, і хочемо зробити комфортним це місто, щоб звідси не їхали наші діти», - наголосила Зубко.
Як приклад нехтування владою інтересів бізнесу кандидатка в мери нагадала про ситуацію із будівництвом сміттєпереробного заводу. Інвестор будівництва нагального для Житомира заводу з'явився ще два роки тому, але два роки стикається тут хіба що з перепонами.
«Вливання коштів та інвестори ідуть туди, де їх чують. За два роки не дати йому змоги розпочати будівництво?! Такі процеси знищують будь-якого інвестора, а місто не отримує результату. Це означає, що треба міняти команду на таку, яка готова працювати прозоро і на результат», - наголосила Зубко.
На думку співвласника «Житомирського картонного комбінату» і кандидата у депутати до Житомирської міськради від партії «ЄС» Вадима Ліскі, конструктивний діалог із владою для підприємців має дуже важливе значення. «Насправді складно вести бізнес у наших умовах. Виникає багато питань з комунікаціями, водопостачанням, електрифікацією, з виділенням землі. Дуже важливо, щоб влада швидко реагувала. Не просто відкладала рішення зі словами «добре, ми колись це розглянемо». Ні! Такі питання мають вирішуватися дуже швидко. Це є запорукою швидкого зростання бізнес-середовища у нашому місті», - сказав він.
У «Маніфесті успішного міста для людей», який є програмним документом Людмили Зубко на виборах міського голови Житомира, чесні та прозорі правила для підприємців, а також режим максимального сприяння для бізнесу зафіксовані окремими пунктами програми.