Безбар’єрність – це бачити людей серцем. Стартувала всеукраїнська комунікаційна кампанія

16.11 15:50    
Безбар’єрність – це бачити людей серцем. Стартувала всеукраїнська комунікаційна кампанія

В Україні стартувала соціальна комунікаційна кампанія з просування безбар’єрного спілкування. Одночасно в усіх областях з’явилися постери, які розкривають значення терміну «безбар’єрність» простими і зрозумілими образами.

Про безбар’єрність розповідається у десятьох варіантах: ходити на танці в будь-якому віці, зручно зайти в тролейбус з дитячим візком, коли на кріслі колісному можна дістатися всюди, інтернет не тільки в райцентрі, низькі пороги та широкі двері, коли небайдужий до проблем інших, коли сходинки не стають на заваді, гуляти містом усією родиною, велосипедні доріжки по всьому місту. А фінальне повідомлення торкається найкращого, що є в кожному з нас: безбар’єрність – це бачити людей серцем.

Таким чином розкривається нова філософія безбар’єрності – коли ми всі є невід’ємною частиною суспільства, в якому всім має бути комфортно незалежно від статі, віку, фізичних та інших відмінностей, де кожному забезпечені однакові права і можливості реалізації.

А розпочати пропонується з використання безбар’єрного спілкування – що це та «з чим його їсти» нам пропонується дізнатись у Довіднику безбар’єрності на сайті bf.in.ua.

Довідник безбар’єрності – це посібник, покликаний зафіксувати нові норми безбар’єрної мови та стати гідом з коректного спілкування, цей проєкт реалізований за ініціативи першої леді Олени Зеленської.

«У комунікації приховано набагато більше сенсів, ніж нам здається. Цей Довідник допоможе розкрити нові, додаткові смисли, коли в центрі уваги – людина та її різноманіття. І це стане першим кроком у формуванні нової етики спілкування», – зазначила Олена Зеленська під час презентації Довідника журналістам і головним редакторам провідних українських медіа у вересні.

Завдання кампанії – достукатися до сердець українців, щоб ми ламали стереотипи та упередження у міжособистісному спілкуванні і використовували повагу до кожної людини. Ця кампанія примушує замислитися, щоб усвідомити просту істину: наші відмінності – це наша перевага. Тільки різними ми стаємо повноцінними.

Партнерами проєкту «Довідник безбар’єрності» виступили ДТЕК, Danone, Fairmont Grand Hotel Kyiv, Inka, 1+1 media, Доступно.UA, Happy Today.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 00:15
П'ятеро людей отримали травми в результаті двох ДТП на ...
Сьогодні 00:02
У Львівському районі внаслідок зіткнення з автомобілем ...
Вчора 23:58
Працівники поліції виявили 16-річного студента з наркот ...
Вчора 23:54
У Львові поліцейські затримали зловмисницю, підозрювану ...
Вчора 23:51
Малий бізнес Рівненщини сплатив до місцевих бюджетів ма ...
Сьогодні 00:54
Україна визначила стратегічні цілі у протимінній діяльн ...
Сьогодні 00:01
У Києві відбулася зустріч, присвячена підтримці реформи ...
Вчора 23:59
Газовики прифронтових областей отримали 20 тонн обладна ...
Вчора 23:57
Сергій Марченко зустрівся з міністрами фінансів G7
Вчора 23:55
Бігун: Іноземні інвестори можуть диверсифікувати ризики ...
16 квітня 15:58
Трагедія у Житомирі: Під час вивантаження відходів у ку ...
15 квітня 17:28
Прокуратура Житомирщини: арештований товар на майже 800 ...
15 квітня 14:32
ДБР затримало керівника заповідника з Житомирщини
15 квітня 13:32
«Відзначив» свій 17-й день народження жорстоким вбивств ...
15 квітня 10:03
У Житомирі працівниця ліцею привласнила техніки на майж ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення