DataLife Engine > Новини > Як насправді захистити учнів від пандемії? Людмила Зубко показала на прикладі ще однієї школи
Як насправді захистити учнів від пандемії? Людмила Зубко показала на прикладі ще однієї школи31.08. Разместил: yuriy |
Ще одна школа Житомира зможе розпочати новий навчальний рік у безпечних умовах. Обладнанням, яке дасть змогу на 90% знизити ризик інфекційних захворювань, відтепер забезпечена Недільна школа при Свято-Михайлівському кафедральному соборі.
На початку серпня цей навчальний заклад долучився до проєкту "Альтернатива є – безпечна школа", який ініціювала підприємиця, голова громадської організації "Житомир, зроби голосніше" Людмила Зубко. Школа погодилась на те, щоб фахівці Національної експертної групи з інфекційного контролю провели ретельний аудит кожного приміщення. На основі перевірки епідеміологи склали детальний перелік того, що у школі треба переобладнати, змінити чи закупити, аби навчання там було безпечним. У понеділок, 31 серпня, Людмила Зубко передала до навчального закладу усе необхідне обладнання. "Коли йдеться про безпеку і здоров'я дітей, дрібниць не буває. Влада, на жаль, виявилась неспроможною системно напрацювати правила безпечного навчання. Саме тому ми з командою фахівців започаткували проєкт "Альтернатива є – безпечна школа". На прикладі усіх шкіл, які долучилися до проєкту, ми показуємо, як насправді треба готувати навчальні заклади до роботи в умовах пандемії. Ми на крок попереду держави", - наголосила Людмила Зубко. У переліку обладнання, яке епідеміологи рекомендували для Недільної школи при Свято-Михайлівському кафедральному соборі, - ліктьові змішувачі, пральна машина, диспенсери, сміттєві корзини з педаллю, дезінфекційні засоби, термометри, гігрометри та інше. У школі навчається майже 1300 учнів та працює близько пів сотні вчителів. Нагадаємо, у рамках проєкту "Альтернатива є – безпечна школа" Людмила Зубко спільно з командою фахівців розробила "Протоколи загальноосвітнього навчального закладу на період обмежувальних заходів у зв'язку з пандемією COVID-19". Вернуться назад |