DataLife Engine > Новини > САД інформує про коригування проєкту реконструкції автомобільної дороги М-06
САД інформує про коригування проєкту реконструкції автомобільної дороги М-0619.10. Разместил: yuriy |
Службою автомобільних доріг у Житомирській області оприлюднено заяву про наміри щодо коригування проєкту реконструкції автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, що здійснюється в рамках програми Президента України «Велике будівництво».
1. Інвестор (замовник): Служба автомобільних доріг у Житомирській області. Юридична адреса: 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 16. 2. Місце розташування об’єкта: Житомирська область. 3. Характеристика діяльності (об’єкта): Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область. Коригування. Екологічний клас об’єкту – І (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012). Планована діяльність не належить до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку у відповідності до статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Технічні та технологічні дані: Категорія дороги – І-б; Довжина ділянки а/д – 22,442 км; Розрахункова швидкість – 110 км/год.; Існуюча інтенсивність руху – 7790-10120 авт./добу; Перспективна інтенсивність руху – 13730-17310 авт./добу; Кількість смуг руху – 4; Ширина проїзної частини – 3,75 м; Мінімальні радіуси вертикальних кривих: випуклих – 11000 м; увігнутих – 6424 м; оозрахункове навантаження на вісь статичне – 130 кН; клас навантаження – А15, НК100. 4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності: Реконструкція ділянки автомобільної дороги позитивно вплине на: – зменшення забруднення довкілля; – поліпшення транспортної інфраструктури; – збільшення пропускної здатності для забезпечення місцевих і транзитних пасажиро- та вантажоперевезень; – удосконалення мережі місцевих транспортних зв’язків; – підвищення рівнів екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та оптимальної швидкості дорожнього руху; – підвищення швидкості, безпеки та комфортабельності дорожнього руху. 5. Потреба в ресурсах при реконструкції і експлуатації: Земельних: постійне користування в межах існуючої смуги відводу в середньому 65 м. Сировинних: Цементобетон – 132434,47 м3; а/б дрібнозернистий – 4530,15 т; а/б крупнозернистий – 470,32 т; ЩМА – 7412,08 т; Щебінь – 16288,39 м3; Пісок – 181039,58 м3; Металеві конструкції – 3245,63 т; Арматура – 102,19 т; Залізобетон – 92,97 м3. Енергетичних (паливо, електроенергія, тепло): стаціонарне. Водних: міська мережа водопостачання. Трудових: спеціалізовані дорожньо-будівельні бригади. Обсяги ресурсів для реконструкції будуть визначені на завершальному етапі проєктування. 6. Транспортне забезпечення (при реконструкції та експлуатації об’єкта): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій здійснюється по існуючій автомобільній дорозі. 7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проєкті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно з діючими нормативними документами. 8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами: будуть прийматися, базуючись на результатах техніко-економічних, інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукувань, а також на результатах оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС). 9. Можливі впливи планованої діяльності (при реконструкції та експлуатації) на навколишнє середовище: клімат і мікроклімат: не передбачається; повітряне середовище: забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів автомобілів, пилу, шумове навантаження; приведення параметрів автомобільної дороги до нормативних забезпечує рівномірний рух транспорту із сталю швидкістю, що сприяє зменшенню витрати палива транспортними засобами та зменшенню викидів забруднюючих речовин; водне середовище: не передбачається; ґрунт: забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення побутовими відходами (сміттям) та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів; рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: вирубка дерев – 690 шт.; навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності при проведенні робіт з реконструкції; навколишнє техногенне середовище: у разі необхідності буде передбачено перевлаштування та захист комунікацій. 10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення: – будівельне сміття, побутові відходи, деревина тощо – утилізація або вивезення на полігони (звалища) твердих промислових та побутових відходів; – відходи металу – переробка або повторне використання. 11. Обсяг виконання ОВНС: згідно з ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проєктуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд» та ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проєктування». 12. Участь громадськості: ознайомитися з матеріалами проекту ОВНС та надати пропозиції можливо за адресою: – Замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області, 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 16. Телефон: +38 (0412) 47-05-43. Факс: +38 (0412) 47-05-35. E-mail: des_zhitomir@ukravtodor.gov.ua – Генерального проєктувальника: Державне підприємство – Український державний інститут з проєктування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (ДП «Укрдіпродор»). Поштова і електронна адреса: 03037, м. Київ, Повітрофлотський пр-кт, 39/1, тел. (044) 206-64-30, e-mail: okt@diprdoror.com Нагадаємо, що цьогоріч у рамках президентської програми «Велике будівництво» здійснюється ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський, що з’єднує північну та південну частини області. Вернуться назад |