DataLife Engine > Новини > У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО


06.04. Разместил: yuriy
Сьогодні, 6 квітня у Житомирі відбулося урочисте відкриття VIP-центру ПриватБанку та передислокація відділення «Житомирський філіал» за адресою м. Житомир, вул.Київська, 47.

VIP-центр є вже 60-м відділенням ПриватБанку у Житомирській області. Відтепер разом із центром обслуговування VIP-клієнтів, за цією ж адресою працюватиме і відділення «Житомирський філіал», що раніше знаходилось на вул. Гоголівській, 4. У ПриватБанку переконані, що нове розташування відділення буде більш зручним для їх клієнтів, оскільки знаходиться по центральній вулиці та поруч із зупинками громадського транспорту.
У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

Керівник Житомирського РУ ПриватБанку Вадим Хиля розповів, що на сьогоднішній день відділення повнофункціональне і працює з кожним клієнтом, який може звернутися за банківською послугою, це і фізичні особи, яких цікавлять операції, що стосуються роздрібного бізнесу і VIP-клієнти.

Відділення буде працювати у форматі “open-space”, відкритий простір без жодних кабінетів, наявність робочого місця для клієнта, каси й універсальні спеціалісти вирішують будь-яке банківське питання. Для того, щоб клієнти швидко здійснювали необхідні банківські операції та отримували комфортне обслуговування впроваджені передові технології. Працівники працюють із планшетною схемою обслуговування, яка передбачає залучення клієнта до процесу здійснення операції та персонально його контролювати, а також перейняти досвід і за допомогою інтернет-банкінгу Приват24, здійснювати усі операції самостійно вдома. Зокрема, у відділенні допоможуть відкрити депозит, придбати квитки на поїзд, оформити страховку чи автоцивілку, сплатити за комуналку, Інтернет, скористатись можливостями програми КУБ (Країна успішного бізнесу) і т.д. Для зручності житомирян при відділенні заплановано облаштування зони самообслуговування 24/7.
У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

«Ми традиційно працювали над розширенням мережі, яка доволі серйозна в Житомирській області, це 390 терміналів самообслуговування, з якими ви стикаєтесь у кожному магазині, це 226 банкоматів, парк яких постійно оновлюється, плюс відділення. ПриватБанк завжди старався відкривати відділення, як «хлібні кіоски - там де є клієнт, де є можливість і бажання клієнта зручно отримати банківський сервіс, ми йшли назустріч, ми шукали кращі місця, визначали, переносили, оновлювали відділення. Ми працюємо, далі розвиваємось, і будемо покращувати наші сервіси», - наголосив Вадим Хиля.

На відкритті відділення був присутній заступник Житомирського міського голови Дмитро Ткачук, який зазначив, що ПриватБанк надійний партнер для міста з яким можна співпрацювати на довготерміновій основі, і вже запланована реалізація спільних соціальних проектів, серед яких карта житомирянина та електронний квиток.

«Нам, з точки зору співпраці, з державним банком набагато простіше, набагато стабільніше, і більш довговічніше, тому, якщо мешканці міста Житомира отримують якісні зручні послуги, то місто від цього тільки виграватиме. Ми маємо сподівання на реалізацію спільних кількох проектів за участі ПриватБанку, які мають покращити якість обслуговування громадян, зокрема у транспорті», - підкреслив Дмитро Ткачук.
У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

Перевагою VIP-обслуговування є наявність особистого банкіра, який цілодобово допоможе дистанційно вирішувати усі фінансові питання, вважає керівник центру VIP-обслуговування Житомирського РУ ПриватБанку Альона Фесенко.

«Тут можуть обслуговуватись люди, які цінують свій час. Коли клієнти звертаються до VIP-центру - це особиста перевага, тому що це індивідуальні послуги. На сьогоднішній день наші клієнти користуються послугами без черг, тому що є окрема каса і надаються індивідуальні послуги, надається особистий банкір, і працює цілодобово лінія консьєржу», - розповідає Альона Фесенко.
У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

VIP-клієнти, присутні на відкритті центру, також відзначили високий рівень роботи консьєрж сервісу та послуг особистого банкіра. Вони неодноразово переконалися у зручності сервісів, тому вважають такі послуги ПриватБанку надзвичайно корисними для людей, які цінують свій час.

«В цілому сервіс, який надає ПриватБанк якісний і відрізняється від інших банків в першу чергу тим, що є такий сервіс, як VIP-обслуговування. Я ціную свій час, і мені не вигідно стояти в черзі в касу для різних операцій, тому я маю персонального банкіра, який в будь-який час, навіть після 23 годин відповідає на дзвінки і мої питання. Тобто це різноманітні питання, від курсу валют до бронювання авіарейсу. Також перевагою є індивідуальне обслуговування, оскільки є операції, які б мені не хотілось, щоб бачили інші люди. А ще я можу забронювати тут кімнату для переговорів і запросити своїх бізнес-партнерів для того, щоб обговорити справи», - розповів VIP-клієнт Олексій.

Про форс-мажорні обставини, у вирішенні яких допоміг особистий банкір розповідає й інший VIP-клієнт, який опинився серед ночі в іншому місті без документів і йому відмовляли в поселенні у готель, і саме консьєрж сервіс допоміг вирішити проблему.

«Ми не зупиняємося на досягнутому і завжди раді бачити всіх клієнтів, фізичних, юридичних осіб у наших відділеннях», - підсумував керівник Житомирського РУ ПриватБанку Вадим Хиля.
У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку. ФОТО

Вернуться назад