В обласній раді відбулося засідання аукціонної комісії щодо продажу об’єкта малої приватизації
03.01 13:25
В обласній раді 3 січня під головуванням заступника голови обласної ради Максима Вілівчука відбулось перще засідання аукціонної комісії. В ході засідання члени комісії розробили та погодили умови продажу об’єкта малої приватизації спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області – адмінприміщення у місті Житомирі по вул. М.Бердичівська,23-а. Умови продажу аукціонна комісія затвердила такі: цільове призначення об’єкту приватизації – використання з метою розміщення адміністративних та офісних приміщень, а покупець зобов’язується використовувати приміщення виключно за цільовим призначенням не менше 5 років. Стартову ціну об’єкта приватизації погодили у розмірі 762425,00 грн (без ПДВ). Аукціон з продажу стартуватиме 5 лютого на майданчику системи «ProZorro». Крок аукціону встановлено на рівні 1% стартової ціни у розмірі 7624,25 грн. Також аукціонна комісія встановила період 28 календарних днів між аукціоном з умовами, аукціоном зі зниженням ціни та аукціоном за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій з дати опублікування інформаційного повідомлення в ЕТС. за інформацією сайту обласної ради
RuporZT
|