Новоград-Волинський: Результати атестації навчального закладу залежать від кожного педагога
19.11 14:22
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778, Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 № 553, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 8 серпня 2001 р. за №678/5869, та з метою вивчення стану організації навчально-виховного процесу у Новограді-Волинському колегіумі у жовтні-листопаді 2013 року управлінням освіти і науки проводиться атестаційна експертиза навчального закладу.
Особливістю атестації колегіуму є те, що він перший заклад у нашому місті, який атестується за новими вимогами та критеріями оцінювання, в основі якого лежить кваліметрічний підхід (цифрова оцінка діяльності навчального закладу).
Але атестація навчального закладу – це процес не тільки вивчення та оцінювання це ще і поширення позитивного досвіду який, безумовно є. Зокрема, серед досить великої кількості критеріїв оцінювання діяльності навчальних закладів вже зараз можна говорити про особливості організації методичної роботи в колегіумі. Звичайно, результати роботи закладу залежать від вкладу кожного члену педагогічного колективу. Однією з особливостей «вимірювання» досягнень вчителів у колегіумі є започаткування атестаційних книжок вчителів у яких протягом атестаційного періоду записуються результати навчально-виховної та методичної роботи вчителя: відкритті уроки, відкриті виховні заходи, впровадження інноваційних педагогічних технологій, участь у науково-практичних конференціях та семінарах, робота з обдарованими дітьми, досягнення в педагогічних конкурсах та проектах, участь у педагогічних виставках, друковані праці інше. Ще однією родзинкою з підтримки та пропагування успіхів в роботі вчителів є розміщений у методичному кабінеті «Екран досягнень» - форма оголошення успіхів вчителів протягом навчального року (олімпіади, турніри, конкурси інше).
Саме ці «родзинки», з великої кількості традиційних та нетрадиційних форм методичної роботи із систематизації результатів діяльності вчителів допомагають педагогам успішно пройти чергову атестацію. А ще – успішно пройти атестацію навчальному закладу, бо від успіху роботи кожного члену педагогічного колективу залежить успіх школи!
Павло ЛІНЕВИЧ, завідувач ІМЦ
RuporZT
|