DataLife Engine > Обласні новини > Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський


14.11. Разместил: yuriy
Новий Закон України «Про освіту», змінює всю архітектуру управління закладами освіти, і це впливає на фундамент попередньої системи кардинально, адже сьогодні вчитель від навчання має перейти до формування компетентностей учнів. Про це сьогодні 14 листопада заявив Олександр Пастовенський, проректор Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, на консультаціях по впровадженню нового Закону України «Про освіту». Дійство відбулось у Гришковецькій гімназії Бердичівського району для директорів шкіл та начальників управлінь освіти органів влади Любарського, Чуднівського, Бердичівського та Ружинського районів.
Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Близько сотні освітян зібрались на дійство в рамках низки консультації організованих Житомирським Центром розвитку місцевого самоврядування Програми «U-LEAD з Європою» та Житомирського обласного інституту післядипломної освіти.

«Ключова ціль консультацій – сформувати розуміння складнощів впровадження нового закону. Адже паралельно реформі децентралізації відбувається низка секторальних реформ, які пов’язані, тому якість впровадження однієї реформи прямо залежна від ефективності впровадження іншої. Новий закон дає більше самостійності закладам освіти, але як скористатись цими перевагами не наробивши помилок? Це сьогодні і маємо визначити», - розповів Дмитро Клименко, експерт з комунікації Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування.
Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Під час консультацій експерти разом із директорами шкіл обговорили законодавче підґрунтя реформування освітньої системи, зміни у її структурі та зміни в управлінні закладами. Новий закон вносить потужні корективи не лише у архітектуру системи, а й у законодавство. У 84-х статтях нового закону передбачені зміни у 120 статей інших законів.

«Цей закон вже вступив у дію. З 1 січня відбудеться зростання зарплати вчителям, статути вже потрібно змінювати, повноваження директорів шкіл та регіональних управлінь освіти змінились, фінансові та економічні відносини також кардинально видозмінюються. Тому сьогодні важливо аби ви розуміли дух реформи, а не лише механічно вносили зміни у роботу. Ви тепер матимете більше незалежності», - наголосив Олександр Пастовенсський, проректор Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Серед присутніх освітян 4 районів були присутні директори та керівники управлінь освіти об’єднаних громад. Директор Семенівської школи відповідної ОТГ Юрій Балюк наголосив на важливості комунікації між директорами та керівниками органів управління, адже впровадження реформи освіти – це перед усім досвід, який потрібно поширювати.

«Закон один, а практика інша. Ми сьогодні вчимось на ходу змінювати систему та свою роботу. Добре, що є такі консультації, адже можна отримати відповіді на свої питання та отримати досвід впровадження нового законодавства колегами із інших закладів. Сьогодні у громаді, завдяки реформі децентралізації, відбувається відновлення та реконструкція існуючих закладів освіти, далі ми маємо змінити саму систему освіти, що допоможе зробити новий закон», - поділився Юрій Балюк, директор Семенівської школи Семенівської ОТГ.

Під час консультацій було сформовано перелік проблемних питань пов’язаних із новим законом, які експерти Центру та інституту покладуть в основу наступних консультацій. Надалі планується проведення консультацій у Коростені, Новоград-Волинському та Житомирі.
Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Ми маємо не просто вчити дітей, головне сформувати компетенції у них, для ефективного входження на ринок праці – Олександр Пастовенський

Вернуться назад