DataLife Engine > Обласні новини > Протягом 2020 року отримано та опрацьовано більше 172 тисяч звернень громадян – Житомирська ОДА

Протягом 2020 року отримано та опрацьовано більше 172 тисяч звернень громадян – Житомирська ОДА


20.01. Разместил: yuriy
Протягом 2020 року обласною та районними державними адміністраціями, а також органами місцевого самоврядування Житомирської області отримано та опрацьовано 172 641 звернення громадян.

Із загальної кількості звернень – 86860 (50,3%) надійшло поштою, в тому числі електронною поштою – 3187, отримано під час особистих прийомів – 85781 (49,6%). Серед усіх звернень – 709 повторних та 3476 колективних. У порівнянні до 2019 року у 2020 надійшло на 36 304 звернення менше.

За результатами розгляду звернень вирішено позитивно – 129477 (74,9%), дано роз’яснення – 27818 (16,1%) з посиланням на правові норми або необхідність вжиття додаткових дій з боку заявників, відмовлено у задоволенні – 2108 (1,2%), оскільки вирішення порушених питань не передбачено чинним законодавством.

Найбільш чисельними групами є питання:
соціального захисту — 56525;

питання аграрної політики і земельних відносин – 56255;

питання комунального господарства – 8959;

житлової політики – 4996.

Вернуться назад