DataLife Engine > Обласні новини > Ірина Костюшко: «Фестиваль льону – це соціальна мережа по-українськи!»

Ірина Костюшко: «Фестиваль льону – це соціальна мережа по-українськи!»


10.07. Разместил: yuriy
Ірина Костюшко – власник агрофірми «Зоря» та засновник щорічного всеукраїнського фестивалю льону. Цього року фестиваль, що вже став головною подією для багатьох аграріїв України, обіцяє бути ще більш цікавим, масштабним, конструктивним. Пані Ірина поділилася із нами «інсайдерською» інформацією щодо основних, найяскравіших пунктів сценарію «Фестивалю льону – 2017».

Пані Ірино, фестиваль льону вже можна назвати традиційною, найбільш очікуваною подією для аграріїв, всіх українців, близьких до теми розвитку села. Чи є загальні висновки після попередніх фестивалів, найбільш вдалі моменти, ексклюзивні, притаманні лише цьому бізнес-святу «фішки»?

Головний висновок – безпосереднє, як зараз кажуть «офф-лайн» спілкування між людьми – запорука успіху нашого фестивалю зокрема та льонарського бізнесу взагалі. Українцям, що займаються відродженням села і вирощуванням льону дуже корисно та приємно бачити один одного, обмінюватися ідеями, позитивним досвідом та настроєм. І виходить так, що ми просто створюємо належні, креативні умови для такої масштабної та зарядженої комунікації. Хтось спілкується в групах в соціальних мережах, а ми – в українському c елі, під синім українським небом, але з усім необхідним сучасним обладнанням. Встигаємо і про справи поговорити, і розважитися. Тож фестиваль льону – це соціальна мережа по-українськи, коли люди, нарешті, радісно та конструктивно спілкуються особисто.
Що нового буде на цьому фестивалі, адже формат попередніх можна сміливо назвати ексклюзивним?

Зверніть увагу – існує велика кількість заходів схожого масштабу із розважальним акцентом, де теж є музика, ярмарки, майстер-класи, зона для дітей. І у нас, звичайно, все це є і буде знову. Але головна відмінність – у фестивалю льону існує місія! Це відродження традицій, відродження села через розвиток льонарства – справа, яку можна сміливо назвати стратегічною для України. І звичайно такі потужні заходи дуже позитивно впливають на міжнародний імідж країни. Щодо сценарію – на гостей фестивалю чекатимуть декілька музичних сюрпризів, розгорнутий модний показ одягу із льону, велика етно-зона із майстер-класами, звичайно – олія з льону, медпрепарати, косметика, текстиль. Буде багато інтерактиву, масштабні, сучасного рівню перфоманси. В минулому році на фестивалі було 5000 гостей, в цьому очікуємо ще більше – адже користь льону не тільки утилітарно-щоденну, а і загальнонаціональну нарешті починають розуміти усі! Для когось фестиваль льону це бізнес, для когось – хобі, а для когось просто родинний відпочинок. Але усім ми гарантуємо гарний настрій та відчуття із користю проведеного часу! Чекаємо усіх 26 серпня в Стремигороді!
Ірина Костюшко: «Фестиваль льону – це соціальна мережа по-українськи!»

Вернуться назад