Вакансії: Житомирська ОДА шукає 7 керівників
11.08 17:26
Житомирська ОДА оголошує конкурси на заміщення 7 вакантних керівних посад. Відповіде оголошення опубліковане в газеті «Житомирщина» (№79-80 від 11.08.2015) та на сайті ОДА у розділі "Вакансії". Зокрема, вакансії відкриті на такі посади: – директора департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства облдержадміністрації; – начальника управління агропромислового розвитку облдержадміністрації; – начальника управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдержадміністрації; – начальника управління цивільного захисту населення облдержадміністрації; – начальника управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації; – директора Державного архіву Житомирської області; – начальника відділу внутрішнього аудиту облдержадміністрації. Голова облдержадміністрації Сергій Машковський закликав активних та ініціативних людей, фахівців відповідних галузей подавати свої документи. «Ми відкрито заявляємо про вакансії в облдержадміністрації і розраховуємо на високу активність від суспільства. Досить сидіти і чекати, що хтось замість когось прийде і проведе реформи. Запрошую вас до співпраці», – сказав керівник області Сергій Машковський. У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють українською мовою; мають повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста відповідного освітнього спрямування; досвід роботи у відповідній сфері; стаж роботи у державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління — не менше п’яти років; досвід роботи щодо управління персоналом. Для участі в конкурсі подаються такі документи: – заява про участь у конкурсі; – заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками; – фотокартка розміром 4x6 см; – копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; – декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»; – копія документа, який посвідчує особу (паспорт); – копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються впродовж 30-ти днів із дня оголошення конкурсу за адресою: м-н ім. С.П. Корольова, 1, каб. 216 (відділ кадрової роботи). Додаткова інформація щодо конкурсу надається відділом кадрової роботи апарату облдержадміністрації за телефонами: 47-50-29, 47-50-25, 47-50-77. Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.
RuporZT
|