DataLife Engine > Огляд преси > Роль «весільного генерала» не до лиця міській владі

Роль «весільного генерала» не до лиця міській владі


22.03. Разместил: yuriy
Атмосфера розгляду першого питання порядку денного засідання міськвиконкому 11 березня "Про здійснення інвестиційної діяльності в місті Житомир" вкотре підтвердила: у нас поки що немає підстав радіти результатам залучення в економіку коштів підприємців.

За підсумком минулого року, за цим показником Житомир посів п'яте місце в обласному рейтингу (?!). Міський голова Володимир Дебой назвав цей результат ганебним і не скупився на критику. "Роль "весільного генерала", – підкреслив мер, – не личить міській владі на урочистостях з відкриття того чи іншого нового виробництва".
Володимир Михайлович із сумом констатував, що у запуску нової лінії з виробництва морозива на житомирському маслозаводі жодних заслуг влади міста немає.

Міський голова навів приклад щодо того, як ставало до ладу відоме потужне підприємство "Церсаніт" у Новоград-Волинському районі. За словами Володимира Михайловича, тамтешній голова райдержадміністрації особисто координував будівництво, днював і ночував на ньому і, зрештою, домігся створення сотень нових робочих місць, зростання надходжень до місцевого бюджету.

Житомирська міська влада також має виступати надійним і ефективним партнером щодо кожного інвестора, котрий бажає зайти в місто.

Міський голова поставив вимогу підрозділам міськради зробити все, щоби забезпечити довіру до влади з боку підприємців, налагодити з ними тісний і плідний контакт. Очікуваний ефект може дати рада директорів підприємств міста при міському голові, яку необхідно створити найближчим часом. Наразі існуючі при райвиконкомах міста ради працюють формально. "Я готовий вислухати кожного, – сказав Володимир Дебой, – хто має цікаву пропозицію щодо зростання надходження інвестицій і всіляко особисто сприятиму цьому".

А на першій порі, за висловом міського голови, треба навчитись хоча би не заважати підприємцям. Водночас необхідно постійно цікавитися усіма можливими виставками та знаходити можливість представляти на них як інтереси міста, так і конкретного його підприємства. Не можна далі миритися з тим, що спеціалісти міських структур лише приєднуються до підприємців, котрі самі організовують поїздки за досвідом чи для презентації свого виробництва на виставках.



Вернуться назад