Дмитро Ткачук: В Житомирі з’явилась політична реклама європейського зразка
15.10 14:33
Кандидат в депутати Житомирської міської ради Дмитро Ткачук прокоментував розміщення агітаційних щитів з політичною рекламою у місті: «Розміщення щитів, як форма політичної реклами є значно цивілізованішим , ніж те, що ми зараз маємо в Житомирі. У передвиборчий період і місто засмічене різними формами агітації. Даний спосіб розміщення політичної реклами є абсолютно прийнятною європейською практикою і не суперечить жодним прогресивним нормам і правилам. Табличка легко демонтується після закінчення агітації, не школить благоустрою та інфраструктурі. Це значно краще, ніж масова обклейка листівками і плакатами всіх стовпів, зупинок, будівель тощо. Закликаємо інших кандидатів та політичні сили дбати про своє місто і обирати європейські методи агітації». Фото: Щити, розміщені у ЖитомиріПриклад агітації у Стокгольмі, ШвеціяШвеція
RuporZT
|