Сергій Сухомлин: Дозволили відчинити магазинчики, аби збільшити конкуренцію й не дати підвищити ціни
07.04.2020 09:50 Сергій Сухомлин: Дозволили відчинити магазинчики, аби збільшити к ...
Інтерв\'ю з Сергієм Сухомлином, міським головою Житомира
Про проект Контакти Реклама
У Житомирі на черзі – подорожчання маршруток!

У Житомирі на черзі – подорожчання маршруток!

02.03 10:04    
Непрофесіоналізм, що ігнорує вимоги нормативних документів і опирається виключно на грубу настирність і залякування припиненням перевезень житомирян, вкотре не пройшов на засіданні міськвиконкому, де розглядали питання збільшення оплати за проїзд маршрутками міста до 1,75грн.

Можна з певністю сказати: ніхто новий тариф на проїзд, у разі його затвердження, не оскаржуватиме. Бо нікому. Житомирські лідери політичних партій в цій ситуації виявили одностайну байдужість: ніхто з них чи їхніх представників не з’явився ні на громадські слухання у листопаді минулого року, ні на жодне з двох засідань міськвиконкому поточного року, де годинами дискутували вимоги авто перевізників.

Коли виникла неминучість робити вибір: протистояти підвищенню ціни і тим самим захищати інтереси десятків тисяч житомирян, чи невтручанням у це питання стати на бік власників маршрутів, житомирські партійні організації, що на словах «завжди з народом», опинилися в таборі тих, хто диктує ціни.
Ніхто не оспорюватиме новий проїзний тариф ще й тому, що пропонована до нині діючого тарифу доплата наразі, коли ціни ростуть на всі товари і послуги, можливо, дійсно є справедливою.

А може ця доплата й на половину не перекриває нові затрати? Наскільки нова ціна відповідатиме собівартості перевезень? Цього не знають ні члени міськвиконкому, ані відповідні державні контролюючі органи.

Міськвиконком двічі призупиняв розгляд клопотання авто перевізників через непогодження ними своїх пропозицій із Державною інспекцією з контролю за цінами в Житомирській області.

─ Ми не заперечуємо щодо нової розцінки як можливої оплати за проїзд, ─ говорить заступник начальника інспекції з цін Тетяна Коломієць. ─ Висновок можна робити лише тоді, коли запропоновані розрахунки будуть підтверджені відповідними документами: касовими чеками, лімітно-заборними картками щодо пального, актами з ремонту автомобілів, іншими документальними свідченнями. А все, що поза документацією, ─ то ─ профанація.

Тетяна Дмитрівна показує папірець, переданий інспекції перевізниками (подібні листки, між іншим, були роздані і членам виконкому), де на одній сторінці виписані так звані обґрунтування нібито від усіх 47 власників маршрутів.

Собівартість одного пасажиро перевезення тут коливається від 1,35грн. сучасними і комфортними автобусами до 2,47 грн. автомобілем «Газель». При цьому за вихідні показники роботи найзбитковішої «Газелі» взято те, що за один рейс з одного кінця в інший кінець маршруту за наявних у авто 13 посадочних місць послуги надають тільки 10 пасажирам…

Новий тариф не може не пройти ще й тому, що є прецедент: діючий нині тариф також прийнятий без погодження з інспекцією з контролю за цінами.
Рік тому на офіційний запит прокуратури міста інспекція з цін у своєму листі наголошувала, що розцінки затверджено без належного обґрунтування. Але ця «неув’язка» зійшла з рук.

Ніхто не нестиме відповідальності й цього разу. Надто велика різниця між тим, що декларують закони, і тим, що відбувається в житті насправді. Наче права і відповідальність виписані в нашому законодавстві лише для того, що так треба. Реалії ж ─ інші.

«Офіційно заявляю, ─ сказав на засіданні міськвиконкому 12 лютого прокурор міста Олександр Котлярчук, звертаючись до представника власників маршруток, ─ що перевіркою, проведеною працівниками прокуратури і податкової міліції, достовірно встановлено наступне: на жаль,, ви обманюєте державу. Не всі, звичайно, 90 відсотків, це точно. Приймаєте водіїв за договорами, де вказуєте мінімальну зарплату. Власники маршрутів встановлюють водіям певну суму. Наприклад, за день здати 200 грн. А все решта ─ проблеми водія: ремонти, запасні частини, пальне… Водії можуть заробляти по кілька тисяч за місяць, а податки йдуть з мінімальної зарплати»…

На висловлене прокурором ─ «знайте, що ми знаємо» ─ присутній на міськвиконкомі власник кількох маршрутів відповів своєю ремаркою. Мовляв, настільки низької ціни на перевезення, як в Житомирі, більше немає ніде. А що до неадекватності податків реальній зарплаті, то все можна владнати. «Нам сказали, ─ мовив він, ─ купити нові автобуси (замість «газелей» ─ авт.), ми їх купили. Якщо завтра скажете ─ підвищити податки, підвищимо податки… Це ─ не проблема»…

От тільки коли відбудеться ця домовленість між податківцями і перевізниками стосовно «виїзду з тіні» роботи маршруток, чомусь ніхто не уточнював…

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: газета "Місто"
Україна Цікавинка Скандали
Вчора 18:32
Недоотримання бюджетом 8 мільйонів 141 тисячі гривень – ...
Вчора 17:10
Контрабандист на дельтаплані «бомбардував» Румунію сига ...
Вчора 17:05
Ексміністра екології підозрюють в організації надання н ...
Вчора 17:04
Військова прокуратура Центрального регіону: притягнення ...
Вчора 16:55
Головний центр підготовки особового складу Держприкордо ...
Вчора 18:32
Sinoptik: Погода в Житомире и Житомирской области на че ...
Вчора 13:16
Ольга Стефанішина: Червоний Хрест допоможе Україні подо ...
Вчора 13:13
Дніпропетровська область - ліквідовано займання в багат ...
Вчора 13:10
Як українка несла в Росію п’ять сумок з м’ясом та салом
Вчора 13:07
Заступник Генерального прокурора Гюндуз Мамедов предста ...
Вчора 10:24
У Житомирі СБУ затримала офіцера військової частини
Вчора 09:15
1000 дол за постійне місце проживання в Україні – посад ...
30 червня 18:39
Житомирянин організував злочинну групу, яка ухилилась в ...
30 червня 16:54
У Житомирі прямо на вулиці сталася стрілянина
30 червня 09:25
Незаконно одержану матеріальну допомогу на суму 5 тис д ...
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення