Житомир, Наливайченко: Малий бізнес і малих підприємців потрібно підтримувати

29.10 08:08    
Малий бізнес і малих підприємців в Україні потрібно всіляко підтримувати

Як повідомляє кореспондент Рупор Житомира, про це вчора заявив Голова Політради «Нашої України» Валентин Наливайченко під час перебування у Бердичеві Житомирської області.

Житомир, Наливайченко: Малий бізнес і малих підприємців потрібно підтримувати


«Ми зустрічалися сьогодні з працівниками Бердичівского ринку. Це переважно пенсіонери, які змушені йти торгувати, щоб заробити собі на життя. Вони вимагають у жодному разі не скасовувати спрощену систему оподаткування, в жодному разі не допустити, щоб Тігіпко і Азаров ухвалили свій податковий кодекс, який змушує їх скорочувати робочі місця», - сказав Наливайченко.

Він наголосив на тому, що «Наша Україна» буде діяти рішучіше і зупиняти, в тому числі законодавчими механізмами, антисоціальні дії чинного уряду.

«Я пишаюся тим, що вчора наші народні депутати внесли законопроект про скасування «драконівських» зборів, які знищують малий бізнес, піднімаючи відрахування за соціальними внесками і, таким чином, нівелюючи їх і так невеликі прибутки», - відзначив політик.

Житомир, Наливайченко: Малий бізнес і малих підприємців потрібно підтримувати


Наливайченко також висловився щодо урядового податкового кодексу.

«Ні Тігіпко, ні Азаров не є українським урядом, тому, що вони не чують українських підприємців. А це тисячі людей, які протестують по всій Україні, борючись за свою можливість виживати в складних економічних умовах», - підкреслив Наливайченко.

Житомир, Наливайченко: Малий бізнес і малих підприємців потрібно підтримувати


Житомир, Наливайченко: Малий бізнес і малих підприємців потрібно підтримувати


Житомир, Наливайченко: Малий бізнес і малих підприємців потрібно підтримувати

RuporZT


Коментарів: 1 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua
Коментар
ЮНИГРАН - 30 жовтня 2010 21:06   
Только не душу просят спасти они (SOS - международный сигнал бедствия в радиотелеграфной сети. По распространенному убеждению означает: «Спасите наши души!»), а добывающие предприятия, которые вынуждены приостановить свою работу из-за полной загрузки складов готовой продукции. Причина загрузки та же: отсутствие подвижных вагонов и невозможность отправить продукцию заказчикам. Если три месяца назад в Российскую Федерацию отправляли по 1000 вагонов ежедневно, то сегодня 700 за неделю.

Последствия не заставили себя ждать: на протяжении последней семидневки цена на гранитную продукцию в России поднялась более чем на 100 рублей. Если, к примеру, неделю назад в Москве (в зависимости от станции потребления) стоимость щебня колебалась в пределах 835-860 рублей за тонну, то сейчас — 950-980 рублей. За отсутствием гранитного щебня, российские заводы железобетонных изделий при изготовлении продукции используют гравийный и известняковый, которые доставляют с Калужской, Тверской, Владимирской - ближайших к Московской - областей автомобильным транспортом. Но гравийное и известняковое сырье не может заменить гранитный, поскольку именно он наиболее пригодный для изготовления бетона высоких марок.

Как раз недостаток украинского гранитного щебня успешно используют российские изготовители аналогичной продукции. В частности, только за эту неделю «Граниткузнечное карьероуправление», принадлежащее ЛСР-Групп, подняло цену до 980 рублей за тонну. На фоне тотального дефицита и отсутствия подвижных вагонов на Украине, много потребителей соглашается покупать продукцию за такой ценой. Украинские производители не имеют возможности отправить свою продукцию, лежащую «мертвым» грузом на складах, останавливают производство, теряют прибыль, не имеют средств на техническое переоснащение своих добывающих предприятий. Одна из вышеуказанных причин лежит в основе изменения графика работы Коростенского карьера, теперь он работает в одну смену.

Каждый украинский производитель ищет выход из сложившейся ситуации по-своему. Кто-то с просьбой о помощи пишет письма в Кабинет Министров, кое-кто, например, Норинский карьер, перекрывает движение на участке Коростенской дирекции юго-западной железной дороги, иные - ждут, чем закончится.

Украинской экономике такое ожидание принесет колоссальные убытки. Уже сегодня очевидно, что III-IV кварталы стали провальными для украинского строительного рынка, ведь подвижных вагонов нет для доставки и по Украине. Из-за большого количества щебня, цена на него снижается быстрыми темпами. Так что скоро SOS вместе с производителями щебеночной продукции будет кричать и украинская экономика.
кино онлайн
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 11:36
У Миколаєві ДБР встановлює обставини вибухів через які ...
Сьогодні 11:34
8 тис євро за незаконний перетин кордону - Львівські по ...
Сьогодні 10:48
У березні підприємці отримали 1 037 кредитів на 3,9 млр ...
Сьогодні 10:48
Стрілець: Німеччина – надійний партнер України
Сьогодні 10:02
СБУ затримала «крота» фсб, який коригував ракетні удари ...
Вчора 23:42
Віталій Коваль провів зустріч з представником Міністерс ...
Вчора 23:40
Басалаєва: Україна потребує від європейських партнерів ...
Вчора 23:38
Верховний Суд підтвердив законність висновків аудиторів ...
Вчора 23:36
За зловживання зі збитками 1,5 млн грн судитимуть ексза ...
Вчора 23:34
Три лікарні у Львові, Тернополі та польському Кросно ро ...
23 квітня 12:01
На Житомирщині адвокатеса за 30 тис дол «гарантувала» п ...
16 квітня 15:58
Трагедія у Житомирі: Під час вивантаження відходів у ку ...
15 квітня 17:28
Прокуратура Житомирщини: арештований товар на майже 800 ...
15 квітня 14:32
ДБР затримало керівника заповідника з Житомирщини
15 квітня 13:32
«Відзначив» свій 17-й день народження жорстоким вбивств ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення