Про це
депутат фракції Всеукраїнської Чорнобильської Народної Партії "За добробут та соціальний захист народу" Житомирської обласної ради Василь Стах повідомив через власну сторінку на Facebook напередодні 34 пленарного засідання облради:
"Ми уже багато чули безвідповідальних заяв найвищих державних посадових осіб України. Одна із них про те, що стан вітчизняної економіки дозволяє підняти розмір заробітних плат, пенсій та стипендій не з 1 грудня, як планувалося раніше, а з 1 вересня.
Я не проти збільшення таких виплат, і, зокрема, зарплат бюджетникам. Більше того, вважаю, воно мало би відповідати щонайменше рівню інфляції. Зараз він складає біля 40-ка відсотків. А на кінець року, згідно з прогнозами Міжнародного валютного фонду, вийде на цифру 50-ть відсотків. Натомість уряд пропонує збільшити мінімальну заробітну плату з 1218 грн. до 1378 грн. Тобто, трохи більше ніж на 13 відсотків.
Причому, додаткова потреба у коштах на заробітну плату та стипендії працівникам і студентам комунальних закладів Житомирської обласної ради обійдеться обласному бюджету майже у 100 млн. грн. З яких понад 70 млн. грн. - власні надходження обласного бюджету. Хоч ця сума мала би надійти у вигляді
державних субвенцій з Державного бюджету.
Іншими словами, замість того, щоб спрямовувати свої кошти на підвищення енергоефективності обласних комунальних об'єктів, якості надання ними медичних та інших послуг, поліпшення харчування у них тощо, ми змушені закривати ними безвідповідальну обіцянку влади, яка вирішила у такий спосіб сподобатися виборцям напередодні дня голосування. Так, частково ці кошти згодом найпевніше будуть поверненні. Але далеко не всі. Та й дорогоцінний час щодо їх ефективного використання безповоротно буде втрачено.
І кілька слів до питання так званої децентралізації. З
Державного фонду регіонального розвитку Житомирщина у поточному році мала отримати 120 млн. грн. Згодом ця сума була зменшена на 5 млн. грн. На які видатки спрямувати ці кошти, Уряду пропонувала робоча група у складі кількох осіб, затверджена спільним розпорядженням керівництва області. Про діяльність даної робочої групи, як відомо, критично висловлювався голова постійної депутатської комісії з питань бюджету і комунальної власності обласної ради. Зараз не беруся оцінювати правильність ухвалення КМУ нормативно-правового акту щодо 115 млн. грн.
фонду регіонального розвитку для Житомирської області, але спосіб прийняття такого рішення - без обговорення в районних, міських та обласній радах - яскраве свідчення ставлення центру до думки на місцях. Хоч мушу визнати, з формальної точки зору - усе в рамках закону".