У Бердичеві Павло Розенко відкрив сучасний фронт-офіс обслуговування пенсіонерів
03.11 13:25
У Бердичевському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України в області 3 листопада відкрито сучасний фронт-офіс обслуговування громадян. Одними з перших відвідувачів офісу стали Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко, який з робочою поїздкою відвідав Житомирщину, а також голова обласної ради Володимир Ширма, голова облдержадміністрації Ігор Гундич, голова правління Пенсійного фонду України Олексій Зарудний, начальник головного управління ПФУ в області Іван Заінчковський тощо. Модернізований зал обслуговування громадян обладнаний комп’ютерною технікою, пристроями для сканування, у ньому здійснюється аудіо- та відео фіксація прийому громадян. До того ж, у фронт-офісі встановлено робоче місце для відвідувачів, які зможуть вільно користуватися електронними сервісами Фонду. Новий зал з прийому громадян дозволить без черг обслуговувати понад 31 тис пенсіонерів міста та району. Павло Розенко разом із керівництвом області оглянув фронт-офіс та поспілкувався з журналістами. Віце-прем’єр-міністр України зазначив, що з 1 грудня мінімальна пенсія буде підвищена на 10% і наголосив на необхідності підвищення якості надання послуг пенсіонерам. «У вересні уряд затвердив програму модернізації та реформування Пенсійного фонду України до 2020 року, і ми перейдемо на сучасний рівень обслуговування наших громадян. Буде поступове переведено всі пенсійні справи в електронну форму. Що стосується підвищення пенсій, то з 1 грудня мінімальна пенсія зросте на 10%. Також передбачено підвищення пенсій й у наступному році - з 1 травня та 1 грудня. Але наше основне завдання на наступний рік – це по можливості провести осучаснення пенсій більш агресивними темпами. Але все залежатиме від зростання економіки та надходжень до Пенсійного фонду», - повідомив Павло Розенко. У ході робочої поїздки Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко відвідав у Бердичеві оновлену дитячо-юнацьку спортивну школу ім. Лонського та монастир Босих Кармелітів. Прес-служба обласної ради
RuporZT
|