DataLife Engine > Топ-новини > Новий начальник управління екології Житомирської ОДА розповіла про свої перші кроки на посаді
Новий начальник управління екології Житомирської ОДА розповіла про свої перші кроки на посаді20.09. Разместил: yuriy |
19 вересня відбулося представлення начальника управління екології та природних ресурсів Житомирської облдержадміністрації – Оксани Ревенко. Про її перші кроки на посаді та пріоритети в роботі – далі в розмові.
– Ви стали переможцем конкурсу ще у березні. Чому півроку тягнулося Ваше призначення? – Так, дійсно, пройшло досить багато часу. Це пов’язано з тим, що Міністерство екології та природних ресурсів не давало свого погодження на призначення, яке адміністрація чекала. У них часових обмежень немає. Насправді, існує неузгодженість законодавства. За словами юристів, цього погодження і не потрібно було, адже у новому Законі «Про державну службу» такого пункту немає. Проте він залишається у законодавстві про місцеві адміністрації. Представник Національного агентства України з питань державної служби також запевнив, що чекати не потрібно. Тому ось так і затягнувся весь процес. – Але ж всю процедуру і спецперевірку Ви пройшли? – Звісно, інакше мене б не призначили. – Чим займалися у цей період – від конкурсу і до призначення? – Я продовжувала займатися консультативною діяльністю у галузі земельного права та у сфері містобудування як фізична особа-підприємець. – Чи ознайомлювалися з роботою управління, екологічними проблемами області? – Екологічними питаннями я, як і кожен житель області, звісно цікавилася. Також я спостерігала за роботою управління. Брала участь у роботі обласної робочої групи з ефективного використання в області земельних ресурсів, але не як член, а як незалежний консультант. Відтепер прийдеться заглиблюватися у ці питання більше. – З чого плануєте почати свою роботу на посаді? – Спочатку потрібно з’ясувати, хто чим займається в управлінні, детально переглянути положення. Можливо, будуть зміни в положенні, запропоновані додаткові функції, які ми можемо взяти на себе в межах законодавства. – Є вже якісь конкретні напрямки, думки з цього приводу? – Так, але для цього потрібен професійний і сильний юрист. В управління є земельний сектор, але поки що це вакантні посади. Вважаю, що земельні питання повинні детально вивчатись. Вони виносяться в адміністрації на розгляд комісії, голова приймає певні рішення, але управління екології у ці питання не заглиблюється, тому що цим займається Держгеокадастр. Виходить, що адміністрація цими питаннями не займається, в той же час відповідальність за рішення несе. – Кадрові рішення плануєте? – Поки що це питання навіть не обговорюється. Аби зрозуміти, яка людина, який вона професіонал, потрібно попрацювати з нею безпосередньо. Тому з часом будемо бачити. – Дякуємо Вам за розмову! Бажаємо досягнення своїх цілей, успіхів та розуміння від колег! Вернуться назад |