DataLife Engine > Топ-новини > Житомирські журналісти взяли участь у прес-турі «Якість «Київстар» 2010». ФОТО

Житомирські журналісти взяли участь у прес-турі «Якість «Київстар» 2010». ФОТО


02.04. Разместил: yuriy
31 березня у приміщенні головного прес-залу Центрального офісу компанії «Київстар» в Києві відбулася зустріч представників керівництва технічної дирекції компанії з журналістами регіональних ЗМІ.

Компанію «Київстар» представляли:
• Керсті Віклунд - технічний директор компанії «Київстар».
• Олександр Дорофій - заступник технічного директора компанії «Київстар».
• Сергій Климов - заступник технічного директора компанії «Київстар».

Національний мобільний оператор «Київстар» присвятив цю зустріч питанням якості мобільної мережі.

«Київстар» одна з найкращих мереж у світі і одна з найбільших в Україні» — про це сміливо заявляє технічний директор Керсті Віклунд, талановитий ТОП-менеджер і чарівна жінка. За її словами загальний об’єм інвестицій компанії вже досяг 3 млрд доларів, а послугами «Київстар» користуються понад 22 млн людей — майже кожен другий мешканець нашої країни.

Компанія «Київстар» охопила своєю мережею всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі головні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України.

Вже сьогодні компанія «Київстар» має понад 12500 базових станцій та понад 1200 працівників технічного персоналу, які обслуговують та підтримують діяльність мережи.

Досить цікавою інформацією стало те, що лише за одну добу користувачі мережі «Київстар» роблять понад 15 млн з’єднань та розмовляють майже 343 млн хвилин.

Ось як коротко окреслили успіхі своєї компанії її представники:
Керсті Віклунд, технічний директор компанії «Київстар»:
«Показники компанії «Київстар» дуже-дуже гарні».

Сергій Климов, заступник технічного директора:
«Мы поняли потребности наших клиентов и выбрали необходимое оборудование. Надежность нашей сети в районе 3-х девяток. И даже выход из строя одного элемента не ведет к выходу из строя всей сети. Особая наша гордость: средняя скорость передачи данных по направлению к клиенту с использованием технологии EDGE превышает 120 Кб/с»

Олександр Дорофій, заступник технічного директора:
«Более 22 млн клиентов нам доверяют, верят в качество наших услуг. Мы ежедневно проводим мониторинг показателей качества.

В наших планах:
- развитие покрытия,
- подготовка сети к внедрению 3G
- готовясь к Евро-2012 сотрудничаем с оргкомитетом, работаем над улучшением покрытия дорог, стадионов
- энергосбережение и снижение выбросов СО2 в атмосферу на уровне базовых станций.


По закінченню офіційної частини зустрічі, журналісти мали змогу поспілкуватися з ТОП-менеджерами компанії та задати їм свої питання.



Житомирські журналісти взяли участь у прес-турі «Якість «Київстар» 2010». ФОТО


Житомирські журналісти взяли участь у прес-турі «Якість «Київстар» 2010». ФОТО


Житомирські журналісти взяли участь у прес-турі «Якість «Київстар» 2010». ФОТО


Житомирські журналісти взяли участь у прес-турі «Якість «Київстар» 2010». ФОТО


Житомирські журналісти взяли участь у прес-турі «Якість «Київстар» 2010». ФОТО


Житомирські журналісти взяли участь у прес-турі «Якість «Київстар» 2010». ФОТО


Житомирські журналісти взяли участь у прес-турі «Якість «Київстар» 2010». ФОТО


Житомирські журналісти взяли участь у прес-турі «Якість «Київстар» 2010». ФОТО

Вернуться назад