Державна прикордонна служба України відкрита для подорожуючих

08.04 19:18    
Прикордонне відомство України в межах своєї компетенції робить усе можливе для комфортного та безпечного перетинання кордону іноземцями, співвітчизниками та особами без громадянства.

Окрім заходів прикордонного контролю безпосередньо в пунктах пропуску та контрольних пунктах в’їзду/виїзду, на належному рівні організовано роботу з інформування громадян щодо перетину державного кордону України.

Крім того, у прикордонному відомстві існує гаряча лінія служби «Довіри» за номерами яких (0 800 218 808 – телефон гарячої лінії служби «Довіри», +38 (044) 527-63-63 – для дзвінків із-за кордону), подорожуючі можуть звернутися з питань перетину державного кордону і отримати консультацію в межах компетенції Держприкордонслужби.

Щорічно в службу «Довіра» звертається десятки тисяч осіб. До прикладу, тільки з початку поточного року опрацьовано більше 35 тисяч телефонних дзвінків і цей показник вже збільшився у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Відмітимо, що від початку року поряд із загальними питаннями щодо порядку перетинання державного кордону України спостерігається значне збільшення звернень наших співвітчизників з приводу надання роз’яснень щодо правомірності дій представників Держприкордонслужби під час контролю та перевірки страхового сертифікату «Зелена картка».

Також у порівнянні з минулим роком, відмічається зменшення кількості отриманих від подорожуючих звернень стосовно низки питань. Зокрема, що стосується черг перед пунктами пропуску та КПВВ (зменшення в 2 р.), можливої контрабандної діяльності та незаконного переміщення товарів комерційного призначення (зменшення в 1,7 р.), вимагання неправомірної вигоди та незаконного вивезення дітей за межі України по недійсних документах.

Разом з тим, службою «Довіра» зафіксовано збільшення кількості звернень громадян з деяких питань, зокрема – не пропуску осіб через державний кордон, адміністративну межу, лінію розмежування в районі проведення ООС (збільшення в 1,6 р.) та повідомлень зі словами вдячності персоналу Держприкордонслужби.

Варто зазначити, що на всі повідомлення, що надходять до служби «Довіра» Державна прикордонна служба України реагує своєчасно. Організовує та поводить комплекс заходів спрямованих на детальний та об’єктивний розбір по кожному зверненню.

Додамо, за час існування служби «Довіра» опрацьовано понад 1 млн. звернень громадян з питань консультаційного характеру та з інформацією про події на державному кордоні.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 19:14
Київською митницею в аеропорту «Бориспіль» вилучено п’я ...
Сьогодні 17:56
Руйнування гуртожитку під час будівництва метро у Дніпр ...
Сьогодні 17:38
Два командири відділень пожежно-рятувальної частини ДСН ...
Сьогодні 17:36
Афганці із Дубая та іранець зі Стамбула – прикордонники ...
Сьогодні 17:30
На Чернігівщині прикордонники вчилися протидіяти терори ...
Сьогодні 19:17
Sinoptik: Погода в Житомире и Житомирской области на пя ...
Вчора 18:15
Верховна Рада підтримала європейські стандарти в сфері ...
Вчора 18:12
Денис Шмигаль: Державний стандарт базової середньої осв ...
Вчора 18:09
Уряд прийняв важливі рішення для реалізації концепції є ...
Вчора 18:06
Уряд затвердив зміни до порядку компенсації вартості по ...
Сьогодні 12:11
«Гучна справа» розкрила нові деталі вбивства бібліотека ...
Вчора 16:27
До 11 років позбавлення волі засуджено житомирянина за ...
Вчора 10:02
У Житомирі в парку на очах дитини побили чоловіка - про ...
29 вересня 16:32
У Житомирі на хабарі затримали доцента національного ун ...
29 вересня 12:40
У Житомирі зник 31-річний житомирянин - оголошено розшу ...
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення