В Україні з’явилася нова мапа нотаріальних округів

07.06 22:32    
Зметою приведення у відповідність нормативно-правових актів, які регулюють діяльність нотаріусів, з постановою Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17.07.2020 № 807-IX, Міністерством юстиції України було змінено профільне нормативне регулювання. Зокрема, з огляду на укрупнення районів було скасовано наказ Мін’юсту 04.03.2016 № 638/5 «Про затвердження Переліку нотаріальних округів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі» та затверджено Перелік нотаріальних округів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

«Нарешті ми фіналізували багатомісячну напружену роботу, ухваливши консолідоване рішення щодо оптимальної та комфортної для громадян і представників нотаріальної спільноти концепції імплементації реформи децентралізації. Реалізовуючи ці зміни, ми намагалися досягти балансу інтересів громадян та об’єднаних територіальних громад, зберігши при цьому професію нотаріуса. Нова мапа нотаріальних округів максимально наближена до потреб суспільства у ефективному доступі до нотаріальних дій та реєстраційних послуг і мінімізує ризики виникнення кадрового дефіциту. В укрупнених районах працюватиме більша кількість нотаріусів, тому регіонів, які не матимуть належного доступу до нотаріальних дій, не залишиться», - зазначила заступник Міністра юстиції з питань державної реєстрації Ольга Оніщук.

Вона підкреслила, що Мін’юст свідомо вирішив визначити «географію» вчинення нотаріальних дій і надання реєстраційних послуг нотаріусами на рівні районів та міст обласного значення, і не розширювати її до обласного масштабу, аби зберегти «сільський» нотаріат. Адже укрупнення адміністративно-територіальних одиниць і концентрація ділової активності на рівні обласного центру може призвести до масової «міграції» професійних кадрів до великих міст, фактично знищивши «сільський» нотаріат.

Аби нотаріат функціонував без перебоїв, Міністерством передбачена спрощена процедура реалізації змін. Вона передбачає, що нотаріусу не потрібно проходити сертифікацію робочого місця, здавати архів. Нотаріус має лише протягом місяця подати заяву (в паперовому чи електронному форматі) до відповідного міжрегіонального управління Мін’юсту, отримати реєстраційне посвідчення про зміну округу, знищити печатку і виготовити нову.

Мін’юст доклав максимум зусиль, аби не створювати зайві процедурні труднощі і формальні перепони для нотаріусів, та зберегти фахові, високопрофесійні нотаріальні кадри для людей.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 23:24
Упродовж I кварталу 2024 платники Львівщини перерахувал ...
Сьогодні 16:52
На Львівщині ДБР затримало посадовця, який організував ...
Сьогодні 12:03
На Харківщині затримано інженерів-конструкторів, які хо ...
Сьогодні 11:02
На Запоріжжі викрили злочинне угруповання працівників з ...
Сьогодні 10:59
Стягнуто майже мільярд гривень активів експрезидента АТ ...
Сьогодні 10:58
Данія стала першою країною, яка за свій кошт закупить у ...
Сьогодні 10:56
Японія, ЄС та UNDP передали Україні обладнання для упра ...
Сьогодні 10:54
Міжнародна робоча група щодо екологічних наслідків війн ...
Сьогодні 10:52
Галущенко про нарощування потужностей ВДЕ: це не тільки ...
Сьогодні 10:50
Свириденко: Німецький бізнес зацікавлений збільшувати і ...
16 квітня 15:58
Трагедія у Житомирі: Під час вивантаження відходів у ку ...
15 квітня 17:28
Прокуратура Житомирщини: арештований товар на майже 800 ...
15 квітня 14:32
ДБР затримало керівника заповідника з Житомирщини
15 квітня 13:32
«Відзначив» свій 17-й день народження жорстоким вбивств ...
15 квітня 10:03
У Житомирі працівниця ліцею привласнила техніки на майж ...
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення