В Одесі залізничники презентували поїзди комбінованого транспорту «Вікінг» та «ZUBR»

04.12 11:35    
За інформацією Прес-служби Мінтрансзв'язку, в Одесі відбулася презентація поїздів комбінованого транспорту «Вікінг» та «ZUBR». У заході взяли участь заступники Міністра транспорту та зв’язку Володимир Бадагов та Петро Кравчук, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Одеської залізниці Ілля Левицький, а також представники Турецької, Азербайджанської, Грузинської, Литовської, Латвійської, Естонської та Казахстанської залізниць, морських і портових експедиторських компаній, державної прикордонної та митної служб України.

Під час зустрічі транспортники обговорили перспективи залізничних транспортних маршрутів «Вікінг» та «ZUBR», їх розширення за рахунок залучення до проекту нових країн Балтійського та Чорноморського басейнів.

«Міжнародні маршрути можуть стати дієвим інструментом економічно вигідного транспортного сполучення між Скандинавією та країнами Чорноморсько-Каспійського регіону», – наголосив заступник Міністра транспорту та зв’язку Володимир Бадагов.

Розвиток контейнерних і комбінованих перевезень є одним із пріоритетних напрямків, який має стратегічне значення для інтеграції України у світову транспортну систему. Зокрема, Укрзалізниця приділяє значну увагу розвитку транспортного коридору з півночі на південь. Ця робота стосується різних напрямків діяльності Укрзалізниці: тарифної політики, технічного переозброєння, створення нових інформаційних технологій, облаштованості прикордонних переходів, удосконалення технології перевізного процесу, сервісу.

Основними аспектами організації потягів комбінованого транспорту є прискорена доставка, схоронність вантажів, конкурентноздатна порівняно з альтернативними видами транспорту вартість перевезення, скорочення часу перетину кордонів, мінімальний час доставки вантажів у пункти призначення.

Створений залізничниками Литви, Білорусі й України проект потяга комбінованого транспорту «Вікінг» дозволив з'єднати регіони Чорного та Балтійського морів і здійснювати перевезення за маршрутом Одеса (Іллічівськ)–Київ–Мінськ–Клайпеда та у зворотному порядку. Проходження поїзда «Вікінг» територією трьох держав з урахуванням митного контролю на кордонах здійснюється за 2,4 доби. Довжина маршруту від Іллічівська до Драугисте складає 1753 кілометри, вартість перевезення 20-футового контейнера цим маршрутом складає 470 доларів США, одного контрейлера — 766 доларів США.

З 2003 року в складі потяга «Вікінг» було перевезено понад 150 тисяч контейнерів, а також 539 автопоїздів.

Комісія Європейського Союзу по транспорту визнала потяг комбінованого транспорту «Вікінг» кращим європейським проектом 2009 року з перевезення вантажів. Єврокомісія відзначила ефективність роботи залізничників України, Білорусі та Литви, що були визнані гідними такої почесної нагороди. Зараз у Європі дуже багато контейнерних і контрейлерних маршрутів, однак єврокомісари звернули увагу саме на східно-європейський «Вікінг», зважаючи на результативність і регулярність його рейсів.

У планах Укрзалізниці — розширення географії комбінованих поїздів. Саме тому проект поїзда «ZUBR», який свого часу був створений залізницями Білорусі, Латвії й Естонії, викликав велику зацікавленість з боку Укрзалізниці.

24 вересня 2009 року в місті Таллінн залізничні адміністрації Білорусі, Латвії й Естонії одноголосно проголосували за приєднання України до проекту контейнерного потяга «ZUBR».

Це рішення дозволило учасникам проекту запропонувати своїм клієнтам маршрут контейнерного поїзда, який з'єднує Балтійське та Чорне моря, а також порти Таллінн, Мууга, Рига, Іллічівськ і Одеса.

Робочою комісією з організації потяга «ZUBR» вже розроблений загальний графік руху потягу, а також встановлені спеціальні тарифні умови.

Проходження поїзда «ZUBR» територією чотирьох держав з урахуванням митного контролю на кордонах здійснюється за 3,25 доби. Довжина маршруту від Іллічівська до Таллінна складає 2159 кілометрів, вартість перевезення 20-футового контейнера цим маршрутом 749 доларів США.

Розширення географії потягів «Вікінг» і «ZUBR» дозволить залучити вантажопотоки зі скандинавських (Фінляндія, Швеція, Норвегія), південноєвропейських (Болгарія, Туреччина), середньоазіатських (Казахстан, Узбекистан), а також закавказьких (Грузія, Азербайджан) регіонів.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: Рупор Житомира
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 10:38
СБУ затримала агента рф, який хотів скоригувати ракетни ...
Вчора 23:54
У Хмільницькому районі чоловік ножем поранив знайомого ...
Вчора 23:46
Псевдопосадовиці з Генічеська повідомлено про підозру у ...
Вчора 23:27
За крадіжку та наругу над могилою полеглого захисника ф ...
Вчора 23:25
Понад 64 тис грн втратив прикарпатець перейшовши за фіш ...
Вчора 23:56
Свириденко: Витрачати державні кошти на товари внутрішн ...
Вчора 23:45
Кубраков: Розширюємо міжнародне партнерство для забезпе ...
Вчора 23:43
Карандєєв: Успіх стратегічних комунікацій – ключове для ...
Вчора 23:42
На Вінниччині молодик викрав з банківської карти знайом ...
Вчора 23:41
На Буковині прокуратура зобов’язала комунальну установу ...
Сьогодні 00:35
Молодики з Київщини та Житомирщини на замовлення спалюв ...
Вчора 16:52
На Житомирщині подружжя вбило знайомого
Вчора 12:03
У Житомирі наркодилери влаштували міні-лабораторію у су ...
Вчора 10:51
Злочинне угруповання, яке «варило» синтетичні наркотики ...
Вчора 10:47
Ранкова стрілянина у Житомирі: Поруч з багатоповерхівко ...
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення