DataLife Engine > Україна > Державне агентство з питань електронного урядування розпочинає кампанію «Тримай пораду від сусіда»

Державне агентство з питань електронного урядування розпочинає кампанію «Тримай пораду від сусіда»


14.03. Разместил: yuriy
Зі стартом тижня «Відкритого Уряду», який відбувається в межах міжнародної ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд», в Україні розпочато інформаційну кампанію «Тримай пораду від сусіда».

«Мета кампанії – популяризувати електронні послуги, які ми впроваджуємо разом із іншими державними органами, – відзначає Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Протягом минулого року рівень користування електронними послугам зріс утричі. Це свідчить про затребуваність таких сервісів серед громадян і бізнесу».

Кампанія складається з шести відеороликів – міні-серіалу «Тримай пораду від сусіда». Глядач стає свідком того, як двоє – сусіди Василь і Петро – потребують отримання певних адміністративних послуг. Один звертається до держорганів особисто, другий – обирає отримання послуг он-лайн, що зрештою виявляється зручнішим та простішим.

Кожна серія присвячена окремій електронній послузі, а саме – оформленню допомоги при народженні дитини, запису до електронної черги для оформлення закордонного паспорта, відкриттю ФОП, отриманню витягу про земельну ділянку, повідомленню про початок будівництва та Електронному кабінету водія.

Таким чином, сюжетами роликів стали саме ті електронні сервіси, які мають значну потенційну аудиторію користувачів. «Якщо український бізнес уже давно відчув переваги електронної взаємодії з державою, то пересічні громадяни – ще ні. Тому й вирішили закцентувати саме на цих електронних послугах. Мінімізація ризиків побутової корупції завдяки їм – найбільш відчутна», – зазначає Лоренс Хелд, директор проекту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні #ВзаємоДія!», за підтримки якого відбувається кампанія.

Після надання статусу соціальної реклами міні-серіал розміщуватимуть на національних та регіональних телеканалах. А також – в Інтернеті, зокрема, таргетованим рекламним просуванням у Facebook та Youtube. До розповсюдження рекламних матеріалів також долучаться державні органи – надавачі електронних послуг та всі охочі.

Вернуться назад