DataLife Engine > Україна > Державна прикордонна служба України відкрита для подорожуючих

Державна прикордонна служба України відкрита для подорожуючих


08.04. Разместил: yuriy
Прикордонне відомство України в межах своєї компетенції робить усе можливе для комфортного та безпечного перетинання кордону іноземцями, співвітчизниками та особами без громадянства.

Окрім заходів прикордонного контролю безпосередньо в пунктах пропуску та контрольних пунктах в’їзду/виїзду, на належному рівні організовано роботу з інформування громадян щодо перетину державного кордону України.

Крім того, у прикордонному відомстві існує гаряча лінія служби «Довіри» за номерами яких (0 800 218 808 – телефон гарячої лінії служби «Довіри», +38 (044) 527-63-63 – для дзвінків із-за кордону), подорожуючі можуть звернутися з питань перетину державного кордону і отримати консультацію в межах компетенції Держприкордонслужби.

Щорічно в службу «Довіра» звертається десятки тисяч осіб. До прикладу, тільки з початку поточного року опрацьовано більше 35 тисяч телефонних дзвінків і цей показник вже збільшився у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Відмітимо, що від початку року поряд із загальними питаннями щодо порядку перетинання державного кордону України спостерігається значне збільшення звернень наших співвітчизників з приводу надання роз’яснень щодо правомірності дій представників Держприкордонслужби під час контролю та перевірки страхового сертифікату «Зелена картка».

Також у порівнянні з минулим роком, відмічається зменшення кількості отриманих від подорожуючих звернень стосовно низки питань. Зокрема, що стосується черг перед пунктами пропуску та КПВВ (зменшення в 2 р.), можливої контрабандної діяльності та незаконного переміщення товарів комерційного призначення (зменшення в 1,7 р.), вимагання неправомірної вигоди та незаконного вивезення дітей за межі України по недійсних документах.

Разом з тим, службою «Довіра» зафіксовано збільшення кількості звернень громадян з деяких питань, зокрема – не пропуску осіб через державний кордон, адміністративну межу, лінію розмежування в районі проведення ООС (збільшення в 1,6 р.) та повідомлень зі словами вдячності персоналу Держприкордонслужби.

Варто зазначити, що на всі повідомлення, що надходять до служби «Довіра» Державна прикордонна служба України реагує своєчасно. Організовує та поводить комплекс заходів спрямованих на детальний та об’єктивний розбір по кожному зверненню.

Додамо, за час існування служби «Довіра» опрацьовано понад 1 млн. звернень громадян з питань консультаційного характеру та з інформацією про події на державному кордоні.

Вернуться назад