DataLife Engine > Україна > Державна регуляторна служба України пропонує розпорядникам електронний сервіс для оприлюднення нових наборів регуляторних відкритих даних

Державна регуляторна служба України пропонує розпорядникам електронний сервіс для оприлюднення нових наборів регуляторних відкритих даних


28.05. Разместил: yuriy
Державні органи та органи місцевого самоврядування є розпорядниками публічної інформації та повинні оприлюднювати її у формі відкритих даних. Це визначено Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Нещодавно внесені Урядом зміни до постанови КМУ від 21.10.2015 №835 передбачають вже близько 900 обов'язкових для оприлюднення і оновлення органами влади наборів відкритих даних. Зокрема й інформацію про їхню регуляторну діяльність.

Рекомендації для оприлюднення розпорядниками наборів регуляторних відкритих даних розроблено і розміщено на офіційному сайті Державної регуляторної служби України у окремому розділі «Регуляторні відкриті дані».

Також там можна знайти посилання на розроблений в рамках проекту «Регуляторна мапа України» онлайн-сервіс OpenDataПублікатор, який полегшує формування якісних наборів відкритих даних.

Державна регуляторна служба пропонує готові рішення для виконання вимог законодавства про доступ до публічної інформації розпорядниками у частині регуляторних відкритих даних та надає відповідну методологічну підтримку регуляторним органам, зокрема і за допомогою своїх територіальних підрозділів - Секторів Державної регуляторної служби в областях.

ДРС разом із партнерами - Державним агентством з питань електронного урядування України, Програма «Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах», ГО «Агенція журналістики даних» та проектом «Регуляторна мапа України», за підтримки USAID/UK aid - постійно працює над створенням сприятливого середовища для використання відкритих даних.

Це підвищує прозорість діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування та дозволяє автоматизувати процеси моніторингу регуляторної діяльності з мінімальними витратами ресурсів і забезпечити взаємодію сторін задля зменшення адміністративного навантаження на бізнес, мінімізації корупційних проявів та формування якісного європейського бізнес-клімату.

Вернуться назад