DataLife Engine > Україна > Треба відходити від паперових бланків та працювати над переходом на онлайн дозволи, - Владислав Криклій

Треба відходити від паперових бланків та працювати над переходом на онлайн дозволи, - Владислав Криклій


22.02. Разместил: yuriy
Необхідно відходити від паперових бланків та працювати над переходом на онлайн дозволи на автомобільні перевезення. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час зустрічі з Міністром інфраструктури Республіки Польща Анджеєм Адамчиком 21 лютого 2020 року. Зустріч відбулася у рамках робочого візиту Міністра інфраструктури України для участі у Міжнародній конференції «Європа Карпат» 21-22 лютого 2020 року у м. Красічин (Республіка Польща).

В ході зустрічі було обговорено питання забезпечення дозволами на міжнародні автомобільні перевезення. Міністр інфраструктури України наголосив на необхідності відновлення квоти на рівні 200 000 дозволів. Владислав Криклій наголосив, що з другого січня цього року в Україні працює транспортний портал, українські перевізники мають можливість здійснити електронне замовлення бланків дозволів. Це прозора система, яка мінімізує зловживання. Польська сторона привітала такі зміни в процесі оформлення дозволів та виявила бажання детально вивчити роботу системи. Владислав Криклій наголосив, що в час цифрових технологій потрібно відходити від паперових бланків та працювати в напрямку переходу на онлайн дозволи.

Польська сторона повідомила, що процес підрахунку використання українськими перевізниками дозволів 2019 року ще не завершено, фінальні дані будуть оприлюднені в березні 2020 року. Сторони обговорили можливі шляхи вирішення ситуації з забезпеченням дозволів на міжнародні автомобільні перевезення, кінцеві рішення будуть прийняті під час засідань українсько-польської Змішаної Комісії.

Владислав Криклій підкреслив, що Україна активно здійснює інфраструктурну євроінтеграцію і прагне створення сприятливих умов для економічного розвитку обох держав.

Також сторони обговорили широке коло питань двосторонньої співпраці, зокрема, розвиток міжнародного транспортного коридору Via Carpatia, інтеграцію національної транспортної мережі до TEN-T, стан реалізації спільних інфраструктурних проектів, розвиток авіаційного та залізничного сполучення.

Вернуться назад