Як повідомили Інтернет-виданню
Рупор Житомира в прес-службі Житомисрької міськради, Управління житлового господарства Житомирської міської ради оголошує конкурс серед приватних підприємців на визначення виконавця послуг з розміщення та утримання біотуалетів для користування громадянами у визначених місцях міста на платній основі.
1. Організатор конкурсу:
Управління житлового господарства міської ради, адреса м. Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 4/2.
2. Найменування та основні характеристики об’єктів конкурсу:
Розміщення біотуалетів за такими адресами :
- майдан ім. С.П.Корольова (біля кінотеатру “Жовтень”) - 2 шт. ;
- майдан Соборний - 2 шт. ;
- Бульвар Старий (на перехресті з вулицями Фещенка-Чопівського та Пуш-кінською) - 2 шт. ;
- перехрестя вулиць Київська - Московська - 2 шт. ;
- перехрестя вулиць Київська - Театральна - 1 шт. ;
- міський парк культури та відпочинку ім. Ю. Гагаріна ( при вході ) - 2 шт. ;
- перехрестя вулиць В.Бердичівська - І.Кочерги - 1 шт. ;
- перехрестя вул. Бориса Лятошинського - Московська - 1 шт. ;
- перехрестя вулиць Михайлівська - Бориса Лятошинського - 1 шт . ;
- перехрестя вулиць Пушкінська - Адмірала Щастного - 1 шт. ;
- вул. Київська, 89-91 (в районі зупинки “Автовокзал”) - 1 шт.
3. Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
3.1.- характеристика підприємства;
- копія статуту підприємства;
- копія довідки ЄДРПОУ;
- фінансова звітність (Ф.1, Ф.2);
- довідка Пенсійного фонду про суму сплачених платежів за попередній звітний рік;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію;
- довідку з податкових органів за місцем реєстрації про суму сплачених податків (дата видачі довідки на момент розкриття конвертів на повинна переви-щувати 30 календарних днів);
- довідку з Агенції з питань банкрутства про те, що Претендент не є банк-рутом, або щодо нього не порушено справу про банкрутство чи ліквідацію як суб’єкта господарювання (скасування державної реєстрації);
3.2. Усі документи, подані для участі у конкурсі, мають бути підписані упо-вноваженою особою та завірені печаткою підприємства.
3.3. Претендент подає документи у конверті формату А-4, на якому зазнача-ється його назва, адреса і найменування об’єкта конкурсу, з поміткою «Заява на участь у конкурсі».
3.4. Документи, які надійшли до конкурсного комітету після встановленого строку, не розглядаються. Документи, подані не в повному обсязі, не реєструють-ся і повертаються претенденту із зазначенням причин.
4. Вимоги до учасників конкурсу:
4.1. У конкурсі можуть брати участь претенденти, які мають у своєму роз-порядженні власні біотуалети, необхідну чисельність штатних працівників відпо-відних спеціальностей і кваліфікації, належно оформлені дозволи і установчі до-кументи.
4.2. До участі в конкурсі не допускаються юридичні або фізичні особи, ви-знані банкрутами, або щодо яких порушено справу про банкрутство чи ліквідацію як суб’єкта підприємницької діяльності, та особи, які подали для участі у конкур-сі невірно оформлені документи чи такі, що містять недостовірну інформацію.
5. Строк подання та адреса, на яку подаються документи на конкурс:
Учасники конкурсу мають подати встановлені документи для участі у конку-рсі особисто або поштою у строк до 24 серпня 2009 року включно за адресою:
м. Житомир, м-н ім. С.П.Корольова 4/2, управління житлового господарства міської ради, 3-й поверх, каб. 95.
6. Місце та час проведення конкурсу:
Місце: м. Житомир, м-н ім. С.П.Корольова 4/2, управління житлового госпо-дарства міської ради.
Дата: 27.08.09 р. о 10 год. 00 хв. каб. 89.
Телефон для довідок з питань проведення конкурсу 37-40-28.