Майже дві третини клієнтів служби зайнятості Житомирщини працевлаштовуються у перші дні звернення

Майже дві третини клієнтів служби зайнятості Житомирщини працевлаштовуються у перші дні звернення

23.04 19:32    
В обласному центрі зайнятості відбулась нарада за участю директорів та технологів-організаторів міськрайцентрів зайнятості, під час якої було підбито підсумки діяльності у І кварталі 2017 року.

Як зазначив заступник директора обласного центру зайнятості Віктор Зубрицький, котрий аналізував роботу базових підрозділів обласної служби зайнятості з початку року, в цілому досягнуто позитивної динаміки результатів надання послуг: на 21,2% відносно минулого року збільшилася кількість роботодавців, які співпрацювали з центрами зайнятості щодо підбору працівників, загальна кількість роботодавців-партнерів склала 3,6 тисячі; майже на дві тисячі (або на 18%) стало більше пропозицій роботи для підопічних центрів зайнятості. Активізація взаємодії центрів зайнятості з усіма діючими суб’єктами господарювання дозволила повернути до праці більшу кількість земляків: цьогоріч було працевлаштовано майже 8,5 тис. осіб (торік – 7,5 тис.). Причому, як наголосив В.Зубрицький, понад 62% клієнтів служби зайнятості отримують роботу до набуття статусу безробітного, тобто підходяще місце праці їм пропонується вже в перший день звернення.

Разом з тим, керівництво обласної служби зайнятості стурбоване великою тривалістю пошуку роботи: в середньому по області цей показник складає 118 днів. Найоперативніше працевлаштовують своїх підопічних Радомишльський, Малинський і Житомирський центри зайнятості – в середньому за 75-80 днів, найдовше чекають свого місця праці жителі Ружинського і Червоноармійського районів – 210 днів. Це при тому, що кількість вакансій саме в цих районах збільшилась у півтора-два рази відносно минулого року. З’ясовуючи причини довготривалого безробіття з допомогою сервісів Єдиної інформаційно-аналітичної системи, фахівці виявили безробітних, які по півтора року не працевлаштовуються. У зв’язку з цим керівники всіх центрів зайнятості отримали завдання проаналізувати бази даних пошукачів роботи на предмет терміну безробіття та задіяти увесь наявний арсенал форм і методів роботи для пришвидшення вирішення питання їхньої зайнятості.

Директор обласного центру зайнятості Галина Корінна повідомила під час наради, що служба зайнятості ініціює проведення спільно з головами об’єднаних територіальних громад вивченні стану зайнятості населення області методом подвірного опитування жителів працездатного віку з тим, щоб зробити т.з. «соціальний зріз» населення: хто є зайнятим (офіційно чи нелегально), хто не працює, але в активному пошуку (тобто фактично чи потенційно є клієнтом служби зайнятості), а хто користується соціальними пільгами чи виплатами від держави й через це втратив мотивацію до праці. Цю роботу необхідно провести з метою виявлення трудового потенціалу, позаяк вже нині задовольняти кадрові потреби роботодавців претендентами з числа зареєстрованих пошукачів роботи стає дедалі важче. Тому служба зайнятості створюватиме банк резюме потенційних працівників з числа незареєстрованих у центрах зайнятості людей.

Йосип Годованюк, керівник Чуднівського районного центру зайнятості розповів про поширену нині практику найму працівників приватними підприємцями за угодами цивільно-правового характеру, які ніде не реєструються і фактично слугують прикриттям для нелегальної зайнятості. Аби запобігти загрозливим масштабам такого явища, колективом керівників було прийнято рішення вийти з пропозиціями до Державної служби зайнятості про ініціювання відповідних законодавчих змін.

Під час наради керівникам базових центрів зайнятості були презентовані стандарти спілкування з клієнтами, розроблені відділом профорієнтації обласного центру зайнятості. Адже психологічний комфорт відвідувача та вміло проведена співбесіда фахівцем є передумовами їх ефективної взаємодії у досягненні головної цілі – працевлаштування. Заступник начальника відділу Вікторія Прус надала професійні рекомендації щодо правил і технік особистого спілкування з відвідувачами і телефонних перемовин та порадила технологам-організаторам провести відповідне навчання з фахівцями центрів зайнятості – особистими консультантами.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 19:08
Викритий на обмані чоловік намагався відкупитись на кор ...
Сьогодні 16:07
В Запоріжжі рятувальники ліквідували пожежу на територі ...
Сьогодні 16:06
СБУ затримала колаборанта, який возив рашистів на ротац ...
Сьогодні 13:10
У Сумах запрацював Центр допомоги врятованим
Сьогодні 13:09
Ворог вдарив по Селидовому, загинула жінка
Сьогодні 00:01
Верещук зустрілася з українською громадою у Бельгії
Вчора 16:11
Енергетична безпека України — один з ключових пріоритет ...
Вчора 16:09
Івано-Франківський національний медичний університет об ...
Вчора 16:07
Засуджено мешканця Одещини, який перейшов на бік ворога ...
Вчора 16:05
За розстріл цивільного авто під час окупації Київщини з ...
16 квітня 15:58
Трагедія у Житомирі: Під час вивантаження відходів у ку ...
15 квітня 17:28
Прокуратура Житомирщини: арештований товар на майже 800 ...
15 квітня 14:32
ДБР затримало керівника заповідника з Житомирщини
15 квітня 13:32
«Відзначив» свій 17-й день народження жорстоким вбивств ...
15 квітня 10:03
У Житомирі працівниця ліцею привласнила техніки на майж ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення