У прокуратурі Житомирщини обговорили шляхи поліпшення розгляду звернень громадян
24.04 13:04
Прокурор Житомирської області Любомир Війтович провів оперативну нараду, на якій, за участю керівників місцевих прокуратур та керівників структурних підрозділів апарату прокуратури області, обговорено стан роботи відомства з розгляду звернень та запитів громадян.
Відкриваючи нараду, прокурор області Любомир Війтович зазначив, що забезпечення розгляду звернень громадян та організація їх прийому залишається одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури, спрямованих на реальний захист прав і свобод людини та громадянина, зміцнення законності й правопорядку.
Після введення в дію нового Закону України «Про прокуратуру» та позбавлення органів прокуратури повноважень щодо проведення перевірок за додержанням і застосуванням законів, кількість звернень дещо зменшилася. Зокрема, з початку року органами прокуратури розглянуто понад 1,5 тис звернень громадян. Разом з цим, на прокурорів покладається велика відповідальність за якість, повноту та неупередженість розгляду заяв, скарг і клопотань.
Із детальною інформацією щодо стану справ виступив заступник прокурора області Віталій Мякішев, який акцентував увагу присутніх на невідкладному вирішенні проблемних питань та усуненні порушень.
Підсумовуючи роботу наради, Любомир Війтович наголосив, що розгляд звернень громадян – це той напрям діяльності, який, як лакмусовий папір, відображає рівень довіри громадськості до відомства та формує думку про професійність прокурорів. «А тому кожна скарга чи заява має бути розглянута з максимальною увагою, формальне ставлення є неприпустимим!», - підкреслив прокурор області.
На нараді також було визначено подальші заходи, спрямовані на суттєве поліпшення роботи з цього напряму.
RuporZT
|