DataLife Engine > Влада > Дмитро Ткачук: Зміна вартості проїзду в електротранспорті зумовлена необхідністю підвищення зарплати водіям

Дмитро Ткачук: Зміна вартості проїзду в електротранспорті зумовлена необхідністю підвищення зарплати водіям


11.08. Разместил: yuriy
Сьогодні, 11 серпня, в залі засідань Житомирської міської ради відбулося громадське обговорення щодо збільшення ціни за проїзд у міському електротранспорті до 3 грн. за квиток. Відповідний проект рішення був опублікований на сайті міської ради 19 липня.

Усі присутні мали змогу висловити власну думку щодо ціни квитка на проїзд, надати свої побажання та зауваження стосовно якості обслуговування у міському електротранспорті.

Роз’яснення щодо розрахунку вартості послуг міського електричного транспорту надала начальник планово-економічного відділу КП «ТТУ» Валентина Таможська: «Наше підприємство несе досить високе соціальне навантаження, адже ми забезпечуємо перевезення усіх пільгових категорій громадян, що встановлені законодавством. У 2016 році кількість пільговиків, перевезених КП, становила 63 %. Державна субвенція на відшкодування пільгового перевезення відсутня. Також серед чинників необхідного перегляду тарифу на проїзд є суттєве зростання складових витрат на здійснення пасажироперевезень, зокрема: подорожчання запчастин, підняття мінімальної заробітної плати до 3,2 тис. грн. За нашими розрахунками економічно-обґрунтованим є тариф: 4 грн 05 коп.».

Представники «ЖТТУ» пояснювали, що основними причинами перегляду підвищення тарифу на проїзд в житомирських тролейбусах є підвищення вартості електроенергії, а також необхідність збільшення заробітної плати працівників «ТТУ».

«НКРЕ КП скасувало пільгові умови підприємств міського електротранспорту по сплаті електроенергії. З січня цього року підприємства міського електротранспорту зобов'язані платити за спожиту електроенергію на загальних підставах. Таким чином, сума витрат на електроенергію «ЖТТУ» збільшилася», - каже заступник міського голови Дмитро Ткачук.

Він наголошує, що зміна тарифу необхідна для розвитку «ЖТТУ», а рівень надходжень обумовлює технічний стан рухомого складу комунального підприємства: «Зараз працівниками «ЖТТУ» активно проводиться робота із ремонту та модернізації техніки. До кінця року ми плануємо випустити 10 модернізованих тролейбусів».

«Усі знають, якими наразі є графіки руху тролейбусів, що у пікові години в денний та вечірній час їх значно менше ніж необхідно. Це обумовлено тим, що у нас просто немає водіїв. На сьогоднішній день в «ЖТТУ» працює 180 водіїв електротранспорту. При цьому нам не вистачає 10% водійського складу для того, щоб забезпечити виконання вже існуючих графіків, не говорячи про нові графіки та маршрути. Іншого фактору для залучення людей на роботу ніж підвищення заробітної плати немає, - підкреслює Андрій Нечуйвітер, начальник КП «ЖТТУ». – Наразі заробітна плата водія III категорії починається з 5 тис. грн. Після перегляду тарифів ми плануємо збільшити мінімальну заробітну плату водія на підприємстві до 7 тис. грн».

Також Андрій Нечуйвітер нагадав, що наразі триває набір студентів на курси з підготовки водіїв тролейбуса. Навчання водіїв на базі КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» розпочнеться у вересні.

До 20 % зменшить витрати житомирян на проїзд у громадському транспорті купівля проїзних квитків. Про це поінформував директор КП «Житомиртранспорт» Іван Фурлет під час обговорення проекту рішення виконкому «Про встановлення видів та вартості проїзних квитків (пакетів послуг) в міському громадському транспорті».

«Нами розроблено низку «пакетів послуг», що будуть надаватися власникам електронного проїзного квитка». «Пакет 10х1», «Пакет 30х1», «Пакет 50х1», «Учнівський» та «Студентський», а також «Корпоративний» відрізняються кількістю можливих поїздок, терміном дії та вартістю», - зауважив Іван Фурлет.

Детальніше про пакети послуг зазначених проїзних квитків у проекті рішення виконкому «Про встановлення видів та вартості проїзних квитків (пакетів послуг) в міському громадському транспорті».

Вернуться назад