DataLife Engine > Влада > Фахівців служби зайнятості Житомирщини навчали ефективніше допомагати безробітним

Фахівців служби зайнятості Житомирщини навчали ефективніше допомагати безробітним


16.01. Разместил: yuriy
15 січня, в обласному центрі зайнятості відбувся семінар-навчання керівників і фахівців Житомирського і Бердичівського міських центрів зайнятості та Радомишльської, Коростишівської і Черняхівської районних філій щодо впровадження в практику роботи нових підходів в організації працевлаштування клієнтів. Йдеться про новий порядок реєстрації та перереєстрації безробітних, який набув чинності з 1 січня 2019 року, та вносить ряд суттєвих змін в наданні послуг пошукачам роботи.
Фахівців служби зайнятості Житомирщини навчали ефективніше допомагати безробітним

На початку зібрання директор обласного центру зайнятості Ігор Іщенко проаналізував результати роботи обласної служби зайнятості у 2018 році і відзначив позитивну тенденцію у зростанні кількості вакансій, які роботодавці заявляють до служби зайнятості для укомплектування. Так, упродовж року в службі зайнятості Житомирщини було зареєстровано понад 44700 пропозицій роботи, що майже на півтори тисячі більше, ніж у 2017 році. Він також наголосив, що фахівці, які здійснюють прийом відвідувачів, - найголовніші в технологічному ланцюжку обслуговування клієнтів, всі інші спеціалісти є допоміжними в досягненні головного результату – працевлаштування.

Тетяна Касімцева, заступник директора обласного центру зайнятості, сконцентрувала увагу учасників семінару на запровадженні нововведень – посад кар’єрних радників, які мають через індивідуальний підхід до кожного шукача роботи забезпечити якісне надання послуг з планування кар’єри з урахуванням потреб роботодавців та можливостей клієнта. Вона повідомила, що такі фахівці – кар’єрні радники – з’являться у службі зайнятості орієнтовно через два місяці після завершення циклів навчань та зміни ряду нормативних документів. Наразі ж, на виконання вимог введеного в дію порядку, адміністратори залу проводитимуть первинне профілювання потоку клієнтів, а особисті консультанти шукачів роботи мають ретельніше планувати надання видів та обсягу послуг. З кожним відвідувачем складатиметься індивідуальний план дій, в якому якомога конкретніше будуть вписані спільні зобов’язання шукача роботи і фахівця щодо пошуку місця праці. На конкретних прикладах учасники семінару розглянули можливі варіанти та алгоритми дій планування роботи з клієнтами.

Рекомендації фахівцям базової ланки служби зайнятості щодо застосування в роботі нових підходів надали також начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню Наталія Гончарук, начальник відділу організації надання послуг роботодавцям Світлана Карпович та завідувач сектору обліку матеріального забезпечення та соціальних послуг відділу бухгалтерського обліку Зінаїда Кубюк.

Вернуться назад