DataLife Engine > Влада > Як залучити громадян до розвитку громади?

Як залучити громадян до розвитку громади?


17.01. Разместил: yuriy
16 січня у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном України, відбувся семінар «Механізми залучення громадян» для працівників об’єднаних громад Житомирщини.

На заході фахівці громад спільно з Дмитром Клименком, радником з комунікації Житомирського Центру, працювали над визначенням найефективніших механізмів залучення мешканців громад до процесу прийняття рішень та розвитку територій.
Як залучити громадян до розвитку громади?

«Є низка механізмів залучення і кожен дозволяє вирішити цілий спектр проблем громади. Але ці інструменти потрібно правильно та ефективно використовувати. І на навчанні ми практично опрацьовували використання цих механізмів», - розповів Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського Центру.

Програма заходу передбачала теоретичний блок та практичну роботу в групах, коли фахівці використовуючи визначені інструменти залучення напрацьовували план роботи з громадою.

«Дуже цінна практична робота по використанню механізмів залучення. Громадські слухання, місцеві ініціативи, консультативні опитування та сучасні механізми, такі як Громадський бюджет чи Майстерня міста без практики впровадження будуть недієвими. Сьогодні ми побачили які результати дає ця робота та як ми можемо використовувати її для задоволення потреб ОТГ», - наголошує Валентина Дверник, начальник відділу культури та туризму Тетерівської ОТГ.

Марія Байда, керівник проектного офісу GIZ у Житомирі, презентувала досвід роботи Майстерні міста у Житомирі. Цей проект реалізовують вже 3 роки і за цей час тисячі містян долучились до процесу формування концепції розвитку міста та десятків проектів.
Як залучити громадян до розвитку громади?

«Цей проект дозволив нам максимально наблизити мешканців до влади та створив умови, коли думка пересічного житомирянина буде врахована у проекті чи концепції. При використанні будь яких механізмів залучення варто розуміти, що комунікації з населення багато чи достатньо не буває», - переконана Марія Байда, керівник проектного офісу GIZ у Житомирі.

Протягом дня учасники опрацювали алгоритми використання низки механізмів залучення, які дозволять громадам налагодити сталу комунікацію з населенням. Нагадаємо, що у 2018 році Житомирський Центр проводив низку навчань для фахівців громад з питань комунікації та створення стратегій комунікації.
Як залучити громадян до розвитку громади?

Вернуться назад