DataLife Engine > Влада > Віталій Бунечко на відкритті ЦНАПу Дія в Житомирі: Можливо буде отримати близько 400 адміністративних послуг

Віталій Бунечко на відкритті ЦНАПу Дія в Житомирі: Можливо буде отримати близько 400 адміністративних послуг


06.06. Разместил: yuriy
05 червня, голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко разом із народними депутатами України, заступником голови ОДА Віктором Градівським, головою обласної ради Володимиром Федоренко, Житомирським міським головою Сергієм Сухомлиним та представниками місцевого самоврядування взяли участь у відкритті Центру надання адміністративних послуг Дія у Житомирі.
Віталій Бунечко на відкритті ЦНАПу Дія в Житомирі: Можливо буде отримати близько 400 адміністративних послуг

«Новий прозорий офіс — це сучасний державний сервіс в якому люди зможуть отримати близько 400 адміністративних послуг. Дякую всім хто долучився до відкриття цього зручного та безбар’єрного центру. Впевнений, що даний проєкт буде працювати на людей і для людей», – сказав Віталій Бунечко.

Реалізація проєкту прозорого офісу Дія в місті Житомир реалізована в рамках фінансування Мінцифри, залучення коштів місцевого самоврядування та благодійників.

Тiльки за 2020 рік українці отримали близько 14 млн адміністративних послуг у ЦНАП. Зараз українці можуть отримати адмінпослуги у 1821 точц доступу. Міністерство працює над тим, щоб збільшити мережу до понад 3800 точок доступу! Завдяки цьому кожен отримає доступ до якісних державних сервісів.

На урочистому відкритті було наголошено, що офiцiйно перший (пілотний) Центр Дiя-модернізований ЦНАП відкрився саме в Житомирі. Це one stop shop iз комплексом усіх необхідних послуг для громадян. Місце, де за один візит люди зможуть вирішити одразу всі свої питання.
Віталій Бунечко на відкритті ЦНАПу Дія в Житомирі: Можливо буде отримати близько 400 адміністративних послуг

Основні послуги, які стануть доступними для громадян у центрах Дія: (1) адміністративні послуги: (2) консультації щодо онлайн-послуг: (3) окреме місце для самообслуговування; (4) комунальні послуги; (5) консультації щодо бізнесу (Дiя Бізнес). Супутні: (1) безоплатна правова допомога; (2) пошта; (3) банківські послуги: (4) приймання громадян головою тергромади: (5) коворкінг-зона: (6) кав’ярня

В центрi дiя впроваджено Єдині стандарти щодо якості надання послуг: зручно, швидко, сучасно, безбар’єрно, просто, людяно, надійно, досконало, доступно, прозоро, дієво та привітно.

Для покращення якості сервісу встановлено платіжний термінал самообслуговування, де можна здійснити оплату за послуги. Серед цифрових сервiсiв працює електронна система попереднього запису та облаштовано мiсце для самостійного отримання послуг онлайн на порталі Дія. А для відвідувачів з дітьми працює дитячий ігровий простір, де можна залишити дитину на адміністратора та комфортно отримувати послуги

Центр для в Житомирі облаштований за усіма правилами доступності. Його обладнано пандусами для маломобільних груп населення, двома ліфтами для підйому на другий поверх, спеціальними туалетними кімнатами, тактильною плиткою, картою та табличках зі шрифтом Брайля, пристроем для слабочуючих відвідувачів та терміналами для осіб з інвалідністю.

Народні депутати України наголосили також на тому, що вже незабаром центри Дiя будуть в кожній області. Перші модернізовані центри запустяться у 14 областях Житомирській (Житомир, Новоград-Волинський, Райгородок), Донецькій (Соледар. Покровськ), Тернопільській (Ланівці, Мельниця-Подільська), Чернігівській (Іванівка), Полтавській (Полтава), Киiвськiй (Томашівка), Івано Франківській (Долина), Закарпатській (Мукачево). Запорізькій (Бердянськ) тощо. Крім цього, вже понад 100 громад підтвердили запуск Центрів Дія цього року.

Вернуться назад