На Житомирщині зросла кількість скарг на якість житлово-комунальних послуг
07.07 12:43
Понад півтори сотні письмових звернень громадян надійшло впродовж півріччя до обласного Управління у справах захисту прав споживачів. Аналізуючи надходження заяв, начальник Управління Тетяна Пелех відзначає тенденцію зростання скарг на якість житлово-комунальних послуг.
Практично всі перевірені підприємства, що надають зазначені послуги, не дотримуються вимог правил утримання будинків та прибудинкових територій. Причина тривіальна – брак коштів.
Також значна кількість скарг пов’язана з ремонтом складно-побутової техніки та мобільних телефонів.
Щоб захистити себе у подальшому від недобросовісних підприємців, керівництво Управління у справах захисту прав споживачів вкотре радить замовникам всі стосунки з виконавцями робіт оформляти документально. Лише тоді фахівці Управління зможуть захистити споживачів.
RuporZT
|