DataLife Engine > Актуально > На антикорупційнийсервіс «Пульс» від Житомирських платників надійшло 14 звернень
На антикорупційнийсервіс «Пульс» від Житомирських платників надійшло 14 звернень13.05. Разместил: yuriy |
|
Впродовж січня – квітня 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 14 звернень. У зверненнях порушувались питання : щодо облікових даних платника, подання звітності, умов переходу на спрощену систему, оскарження податкової вимоги, проведення обшуків, відшкодування ПДВ та системи електронного адміністрування ПДВ, щодо режиму роботи установи.
На порушені питання платникам податків надано роз’яснення або питання вирішено згідно вимог чинного законодавства. Використовуючи даний сервіс, представники бізнес - спільноти регіону мають можливість повідомити про неправомірні дії чи бездіяльність працівників фіскальної служби, факти корупції, неякісне обслуговування, некоректне ставлення, умисно створені працівниками відомства перешкоди у веденні господарської діяльності. Для всіх охочих висловити свою думку чи знайти відповідь на суперечливі питання, інтерактивний сервіс «Пульс» працює цілодобово: у робочий час інформацію приймають фахівці ДФС, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Крім того, заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua. Вернуться назад |