DataLife Engine > Актуально > Визначено двох переможців конкурсу на кращий сценарій відеоробіт "Житомире, я люблю тебе!"
Визначено двох переможців конкурсу на кращий сценарій відеоробіт "Житомире, я люблю тебе!"15.06. Разместил: yuriy |
|
Цього року на щорічному конкурсі концепцій відеороликів «Житомире! Я люблю тебе!» 6 учасників представили 7 концепцій відеороликів про наше місто. Призовий фонд - 75 тис. грн.
Переможців конкурсна комісія визначила 11 червня в сесійній залі міської ради після презентацій учасниками своїх пропозицій. Отже, було презентовано сценарії таких відеороликів: «Герої нашого міста» Тетяною Пашкевич; «Обличчя твого міста» Валерією Гончаренко; «Житомир без стереотипів» Єленою Гудзевич; «Мій Житомир-Main Stage!» Володимиром Вербельчуком; «Житомир надихає» Іван Новосьоловим; «Діти наше майбутнє» Рамілем Янгуловим та Сергієм Омельчуком; «Прогулянка містом» Рамілем Янгуловим. Ірина Ковальчук, начальниця управління у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради висловлює вдячність усім учасникам конкурсу: «Дякую усім за роботу та дорогоцінний час! Цього року конкурсна комісія визначила двох переможців - Гончаренко Валерію з проєктом «Обличчя твого міста» та Вербельчук Володимира зі сценарієм «Мій Житомир-Main Stage!». Кошти буде розділено пропорційно між учасниками-переможцями по 37, 5 тис.грн». Розкриття тематики, оригінальність/креативний підхід, актуальність - за такими критеріями оцінювала конкурсна комісія. У своїх відеороликах переможці розкривають питання сприйняття нашого міста, показують його привабливість, багатогранність та туристичні можливості мальовничого краю Житомира. Так, у відеороботі «Обличчя твого міста» авторка представляє оригінальну концепцію уявлення про місто житомирян, показує Житомир з різних сторін як місто талановитих та творчих людей. «Цікавим та незвичним тут, - зазначає авторка Валерія Гончаренко, - є використання хуманізації як художнього засобу, що є новим та не часто застосовується у відеомистецтві». Культурну ідентичність Житомира через призму театральних образів представлено у відеоролику «Мій Житомир-Main Stage!». «Головний меседж цієї відеороботи - моє місто – це головна сцена мого життя! - зазначає автор Володимир Вербельчук. - Тут туристичні магніти «Культові споруди», «Родзинки» «Перлини» оживають, вириваються із сірості та стають театральними підмостками». Конкурс проводиться з метою патріотичного виховання молоді, формування позитивного іміджу нашого міста та підтримки творчих ініціатив молодих житомирян. Організатор - управління у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради. Презентація роликів переможців відбудеться восени цього року. Вернуться назад |