DataLife Engine > Актуально > Встановлено графік роботи Центру надання адміністративних послуг міської ради на період карантинних обмежень
Встановлено графік роботи Центру надання адміністративних послуг міської ради на період карантинних обмежень23.06. Разместил: yuriy |
|
Рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 22.06.2020 №719 встановлено графік роботи Центру надання адміністративних послуг міської ради на період карантинних обмежень з понеділка по п’ятницю – з 10.00 до 19.00 (обідня перерва: з 14.00 до 15.00).
Також на період дії карантинних обмежень змінено графік роботи виконавчих органів Житомирської міської ради з понеділка по п’ятницю – з 8.00 до 17.00 (обідня перерва з 12.00 до 13.00). Вернуться назад |